כל מה שצריך לדעת על אייפון פרו מקס 15

האם האייפון פרו מקס 15 משתלם או סתם עוד גימיק? בלבול בשוק הסלולר!

אוקי, אז בואו נדבר על האייפון פרו מקס 15 – המכשיר שהוציא לכולם את הנשמה ואת הארנק בבת אחת. עכשיו, זה לא סוד שאפל אוהבת לייצר הייפ סביב המוצרים שלה, ולמה לא? מי לא אוהב להרגיש שהוא חלק ממועדון הסלולר האקסקלוסיבי? אך האם באמת מדובר במכשיר ששווה כל אגורה? או שבסופו של דבר אנחנו שוב ניפול בפח של דחף הצריכה?

מה עושה את האייפון פרו מקס 15 כל כך מיוחד? או שמא זה רק שיווק?

האייפון פרו מקס 15 מתהדר בכמה תכונות מרשימות, אבל האם הן באמת משנות את המשחק?

  • מצלמה פנומנלית: תמונות שמביאות דמעות גם לעיני אנשים הסולדים מצלמים!
  • מסך חד הרבה יותר: טוב, תודו, כבר ראיתם סרטים בפורמט של IMAX בין מציאת כל האפליקציות שאתם לא באמת צריכים.
  • ביצועים מהירים: עיוורים יכולים להשוות בין מהירות השימוש שלו לבין הכנת קפה באספרסו.
  • סוללה עם חיי נצח: בואו ניתן לזה דגש – הוא יכול לשרוד את הסיוט של סופי השבוע שלנו!

כך תבחרו אם לפרוש את הכסף או לא – 5 שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם!

לפני שאתם שולפים את האשראי ומתחייבים לחיים מלאים של תשלומים, הנה 5 שאלות שיעזרו לכם לחשוב פעמיים:

  • האם אני באמת זקוק לכל הפיצ'רים המפוצצים או שאני פשוט מתפתה לאופנה?
  • כמה זמן עבר מאז שקניתי מכשיר חדש בפעם האחרונה? האם אני בגירסה ישנה של "איפה כל הכסף שלי?"
  • האם אני מוכן להילחם על המכשיר הזה ברשתות החברתיות ובסניפים – או שמא אני אוהב לחיות בשלום?
  • כמה שיחות לא נעשו בתקופת הקורונה שלי שיגרמו לי להצטער על כל רגע של תשלום?
  • האם אני באמת חי את החיים המושלמים האלה שבהם אני משוויץ באייפון החדש או שאני רק מחפש אישור מאנשים אחרים?

האם שדרוג במובן האמיתי של המושג? או שזה הכול באוויר?

אז אחרי ששאלתם את עצמכם את כל השאלות הנהדרות הללו, אתכם! התכנים בקטגוריה הזו מבלבלים, ואפלה בולטת לוחכת אותנו. מדוע? כי יש כל כך הרבה פונקציות מעניינות אבל חלקן באמת יכולות להיחשב כשדרוג שווה ערך למעבורת חלל, ואם אתם ממש מרגישים שצריכים את זה בחיים.

תמונה אחורית טכנולוגית, מה זה אומר עבורנו?

תשמעו, מה שטוב באייפון הוא שהוא לא יוותר על העיצוב החיצוני בצורה גסה. האייפון פרו מקס 15 בולט כמובן בעיצוב המקורי שלו, פשוט כי הוא מוסיף קצת יותר גוונים ועוצמות. אפשר לסטות מהנורמה, אבל השאלה אם זה סיפור עיצוב שאי אפשר לדמיין בלעדיו?

שוק מחירים – מה שאף אחד לא רוצה לשמוע!

כמובן שלא ניתן לדלג על החלק הזה – השוק הוא כמו מוזיאון של כל הסיכונים שהבריות לקחו על עצמם. כלומר, אם מחירים היו חיות, האייפון הזה היה טיגריס. לכולם יש פחד מלהתחייב על עסקאות עם מחיר כזה.

  • 3000 ש"ח והם מבטיחים: “תחזור אלינו בגירסה אחרונה מ-LA”, אבל אותנו מעניין רק הלחם של יום שישי!
  • שילוב של שירותים חודשי שיבואו לעזור לכם בבחירת המגן המומלץ, חסכוני ומעוצב בא אלף!
  • מחירים נעים בסביבות 4000 ש"ח לפעמים כולל הטבות סופר לא ברות קיימא.

קמפיינים שבורים והמציאות החריגה!

האם קיבלתם הודעה מאחת החברות שלכם בעניין פרסומת לאייפון פרו מקס 15? ובכן, כל החברים מדברים על כך, אבל הם שכחו להביא את הטענה לראיה! התייעצויות בין קמפיינים חברתיים יוצרים אי סדר נורא, כי אף אחד לא רוצה להראות את המכשיר שהשיג אחריי שעתיים של חיפוש סבלני

אז איך כל זה משפיע עלנו כצרכנים?

בואו נבין דבר אחד: אנחנו כמו עכברים במערכת המייצרת עצמאות ומבול יומי. אנחנו צריכים להבין שיש מחיר לכל דבר ושהמילה "חדש" לא משמחה אוטומטית – אלא אם יש לכם שאיפה חדשה לקנית מכשירים שאתם רוצים.

אז מה נשאר לסיכום?

בדיוק כשהסתכלנו פנימה, האייפון פרו מקס 15 בפני השטח צועק "קנו אותי!" ולנו יש את השאיפה שהשוק לא ימשיך לעלות על המדרכה של השוחד המודרני. בסוף של דבר, מה שמשנה זה מה שאתם באמת צריכים, לא מה שמתחייב להיות הייפ.

החידושים הם היופי, אך אל תשכחו שהנוחות והכוח הינם יותר מכולם, כי כמו שאומר הפתגם: "שלא ייחלוף טס לכל הח’ברה-קפה!"

אז זה הזמן לבדוק האם זה מכש

דילוג לתוכן