איך תבחרו את חברת ההובלות שלכם?

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

אם אתם עוברים בקרוב דירה אל דירה גדולה יותר, ואם אתם צריכים כוח עזר שיסייע לכם בהובלת פריט לתרומה, יש לכם צורך בחברת הובלות. לפניכם, המדריך השלם הכולל חמישה שלבים שונים לבחירת חברת ההובלות הטובה ביותר.

האם החברה מציעה שירותים משלימים?

כשאתם חוברים אל חברת הובלה, המטרה הברורה שלכם היא להקל את חייכם. על כן, אם ברצונכם לשדרג את החוויה שלכם מיום ההובלה כדאי לוודא עם חברת ההובלה כי היא מעניקה גם שירותים משלימים. שירותים שכאלו הינם שירותי שלא כוללים רק את עבודת המובילים – העמסה ופריקת הציוד, אלא גם שירותים אחרים. השירות הפופולארי ביותר הוא כמובן של הרכבת הרהיטים ופירוקם. בעת שחברת ההובלה לא מעניקה שירות כזה, עליכם להביא במיוחד אנשי מקצוע אחרים ולשלם תוספת לספק חיצוני. שירות נוסף הוא שירות של אריזה. אם אתם אנשים שעובדים מסביב לשעון או שפשוט אתם רוצים לעבור דירה בלי יותר מדי התעסקות מיותרת – שירותי האריזה הם השירות בשבילכם.

מה הזמינות של החברה אליכם?

ישנם אנשים שיודעים מבעוד מועד שהם יצטרכו שירות של הובלה, בעוד ישנם אלו שצריכים את ההובלה מעכשיו לעכשיו – הובלה SOS. לכן, חשוב מאד לעבוד עם חברה שיודעת להעניק מענה גם בהתראות קצרות ולשלוח צוות של מובילים במקרי חירום. הובלות חירום יכולות להיות הובלות של פריטים בודדים כמו מוצר חשמלי או רהיט, אך הובלות שכאלו יכולות להיות גדולות יותר בהיקפן עם מעבר של דירות.

הובלות באזורים מרכזיים:

הסכם עבודה חתום או חוזה בעל פה?

אחת המלכודות שיותר ויותר אנשים נופלים בהן היא לסגור את הפרטים עם המובילים בטלפון. על מנת שתקבלו את שמגיע לכם ובעיקר בכדי שתוכלו ליהנות מראש שקט לאורך כל התהליך, כדאי לבקש מנציגי חברת ההובלה הסכם שבו מתועדים כל התנאים שהוסכמו ביניכם. בעת שיש לכם חוזה כתוב וחתום, יש לכם מסמך המתעד את כל שהובטח לכם. אילו פרטים צריכים להיות בהסכם העבודה או הצעת המחיר שלכם? יום ותאריך ההובלה, הכתובת ממנה יוצאת ההובלה והכתובת אליה מגיעה ההובלה, מספר אנשי הצוות, מחיר ההובלה, כלי הרכב שבו תתבצע ההובלה והאם המחיר כולל שירות משלים.

ניסיון צוות המובילים

הובלה היא הרבה מעבר לניוד הציוד שלכם ממקום אל מקום, אלא היא הפקדת הציוד היקר לכם בידיהם של אנשי מקצוע – המובילים. האינטרס שלכם הוא ברור: לעבוד ולהוביל עם מובילים כמה שיותר מנוסים. ככל שהמובילים שלכם מנוסים יותר, כך עולה הסבירות שתצאו מרוצים ושבעי רצון. לכן, לפני שאתם סוגרים תאריך להובלה ופרטים נוספים, אל תתביישו להתעניין לגבי ניסיון המובילים בסוג ההובלה שאתם מעוניינים לבצע.

דרשו בהמלצות לפני היציאה לדרך

חברות ההובלות הותיקות והמנוסות מחזיקות בהמלצות. אותן המלצות יכולות להיות פיסית בידיהם של המובילים או כהמלצות כתובות באתר האינטרנט. איך שלא יהיה, המלצות הן פרמטר חשוב בבחירת חברת ההובלות שלכם, זאת מאחר ודרכן אתם יכולים לקבל שיקוף אודות טיב החברה שאיתה תעבדו. ככל שתקבלו יותר המלצות חמות, כך תוכלו להוביל בראש שקט יותר את הציוד היקר לכם. את ההמלצות תוכלו לדרוש בשלב הצעת המחיר או חתימת ההסכם המשותף.

דילוג לתוכן