איך מתבצעת הובלה עם מנוף ומתי צריך אותה?

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

ישנם לא מעט סוגים של הובלות: שירותי הובלה שמיועדים לקהל פרטי כמו עם הובלה של דירה או הובלה של רהיטים, הובלות לקהל העסקי עם הובלה של חומרי בניין והובלות של משרדים וישנו סוג נוסף המשותף גם ללקוחות עסקיים וגם לקוחות פרטיים: הובלות המתבצעות באמצעות מנוף. המנופים שעושים בהם שימוש הינם מנופי הזרוע וההרמה והם מחליפים את צוות המובילים. באילו מקרים יש צורך בעבודת המנוף?

כשהדירה שלכם בקומה החמישית ואין בבניין מעלית

בעוד ישנם בנייני מגורים בישראל שבהם ישנה מעלית ואפילו שתי מעליות, ישנם גם בנייני מגורים ישנים שאין בהם מעלית – זאת למרות מספר הקומות הרב בבניין. כל עוד אתם צריכים הובלה של פריטים בודדים שהמשקל שלהם אינו כבד, אין כל הגבלה לבצע את ההובלה. לעומת זאת, בעת שאתם מעוניינים להוביל מהדירה או אל הדירה פריט גדול וכבד שצוות המובילים לא יכול להתמודד איתו, יש צורך במנוף. ההובלה מתבצעת באופן כזה שאת הציוד שאתם רוצים להוביל מניחים על משטח מתרומם המגיע ישירות אל הקומה שלכם. ההובלה מתבצעת בשניות ספורות והיא אף הובלה בטוחה יותר מאחר וכמעט אין התערבות של מגע יד אדם בתכולה שלכם.

כשהדירה שלכם בקומה השישית והרהיט לא עובר בחדר המדרגות

לעתים הבעיה אינה המשקל של התכולה, אלא הגודל של התכולה. הובלות המתבצעות על ידי כוח המובילים ממשיכות להתבצע גם במקרים בהם אין מעלית אך ישנו חדר מדרגות מרווח. הבנייה המודרנית מבוססת על חדרי מדרגות מרווחים יותר, אך הבניינים הישנים סובלים מחדרי מדרגות קטנים עם תקרות נמוכות, מה שלעתים מקשה על הסבלים לבצע את ההובלה בהצלחה. במקרים שכאלו נשמיש את המנוף ובאמצעותו נוביל עבורכם את הנדרש. כאמור, הפריט שתרצו להוביל – רהיט או מוצר חשמלי יעלו על המשטח שבמנוף ההרמה, ולאחר מכן מכוונים את ההרמה אל פתח גדול בדירה שלכם: פתח המרפסת, חלון הסלון או כל פתח אחר שדרכו ניתן להוביל.

מעוניינים לבצע הובלה מהירה יותר? מובילים עם מנוף

לא תמיד צריך להיות מכשול על מנת להצדיק את עבודת המנוף, אלא שניתן להשמיש אותו בהובלה שלכם בכל מקרה. עברתם דירה ויש ברשותכם מספר רב של ארגזים עם תכולת הבית שלכם? ניתן להעלות את הארגזים בכמה סבבים אל הקומה בה אתם גרים באמצעות מנוף ההרמה. באופן זה חוסכים את עבודת הסבלות של צוות המובילים ומסיימים את ההובלה מהר יותר.

מנוף הזרוע להובלה של מכולות ומשטחים

לצד מנוף ההרמה שעיקר עבודתו הוא להעלות ולהוריד תכולות מקומות גבוהות של בניינים, ישנו גם מנוף הזרוע שעיקר השימוש בו הינו עבור קהל עסקי. מנוף הזרוע מבוסס על מנגנון זרוע שבאמצעותו ניתן לאחוז בתכולה הנדרשת. לרוב מדובר על מכולות הנמצאות בחצרות נטושים או במרכזים לוגיסטיים. מנוף הזרוע יכול להתמודד אל מול משקלים משמעותיים מאד ועל כן ישנה אפשרות להוביל גם מכולות ריקות וגם מכולות גדושות בציוד. מנופי הזרוע מיועדים גם להרמה של משטחים של סחורות, כמו גם משטחים של חומרי עבודה המשרתים קבלנים: משטחים של תכולות מסוג אבן, שיש, חול וזכוכית.

דילוג לתוכן