התארגנות נכונה בדרך להוזלה בהובלה שלכם!

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

המטרה? להשיג הובלות בזול. הבעיה הגדולה? לא באמת כולם יודעים איך לעשות זאת. למרות שהדרך של רבים היא לחפש חברות הובלה המציעות הובלות בזול, מתגלה דווקא כי הפוטנציאל המשמעותי ביותר להוזלה הוא לא עם מציאת חברת הובלות בזול, אלא עם התנהלות נכונה שלכם. לא משנה כלל אם אתם מעבירים דירה של שלושה חדרים או בית פרטי עם שישה חדרים – כל עוד תארזו נכון את החפצים שלכם, תוכלו לחסוך המון כסף בעלות ההובלה הכוללת. איך זה עובד? כל המידע לפניכם!

מה משפיע על עלות ההובלה שלכם? התכולה שלכם!

לפני שאתם מתחילים לחפש אחר חברות הובלה היוצאות במבצעים שונים, דעו כי המפתח להוזלת ההובלה נמצא בידכם. הדרך להוזיל את העלות הכוללת היא באמצעות אריזה נכונה, כאשר אריזה נכונה רלוונטית גם לאריזת משרד, אריזת חנות ואריזת דירה. כלל המפתח? לנצל כמה שיותר את הארגזים בהם אתם אורזים. הסיבה? ההובלה שלכם מתומחרת על בסיס כמה פרמטרים, כאשר אחד הפרמטרים הוא כמות הארגזים העולים על משאית ההובלה.

אורזים את הדירה? ארזו בצורה חכמה

אז איך אורזים את החפצים שלכם בפועל? מבחינה לוגיסטית-פרקטית, כדאי מאד שתערכו לעצמכם לוח זמנים המפרט את ימי האריזה שלכם, זאת על מנת להגיע ליום ההובלה מוכנים ככל הניתן. כעת, בעת שיש בידכם את הארגזים, נצלו אותם והשתדלו להשאיר בהם כמה שפחות מקום ריק. שימו לב כי למרות שההמלצה החמה היא לנצל את מלוא הארגז, עדיין חשוב שלא לגדוש את הארגזים עד לרמה שהם לא נסגרים או לרמה כזו בה התכולה כבדה מדי ועלולה לקרוע את הארגז. אם אתם מוצאים עצמכם אורזים חצאי ארגזים, עליכם לארוז בצורה מושכלת יותר ועם אסטרטגיה נכונה.

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא אריזה המשלבת בין ארגזים ובין שקיות זבל גדולות. פריטי לבוש, מצעים, מפות ומוצרי טקסטיל רכים אחרים תוכלו לארוז בתוך שקיות הניילון. היתרון? הן חסכוניות יותר מבחינת מקום ומאפשרות לכם לדחוס בהן יותר. המטרה? להעלות למשאית ההובלה כמה שפחות – התארגנות נכונה חוסכת לכם ולא מעט!

התארגנות נכונה בדרך להוזלה בהובלה שלכם!

הגדירו מראש: בתוך כמה ארגזים אתם עתידים לארוז?

על מנת שאכן תוכלו לדעת מראש כמה אתם עתידים לשלם על ההובלה שלכם, חשוב שתמסרו לנציגי חברת ההובלות מספר משוער של כמות הארגזים שעומדת לעלות על משאית ההובלה. על כן, הגדירו מראש כמה ארגזים תצטרכו לטובת האריזה שלכם. לא רק שכך אתם יכולים לקבל צפי לעלות הכוללת, אלא שכך גם תוכלו לעמוד במטרה שהצבתם לעצמכם: לארוז את כל התכולה הנדרשת ב-X ארגזים. טיפ נוסף וחשוב הוא שלא לארוז חפצים שאתם לא צריכים, זאת מאחר ועלייתם למשאית ההובלה מתורגמת לכסף.

שלבו בין ארגזים קטנים ובין ארגזים גדולים

טיפ נוסף שיוכל לסייע לכם עם אריזה חסכונית הוא לשלב בין גדלי הארגזים. ישנה תכולה המתאימה יותר לאריזה באמצעות ארגזים קטנים, כדוגמת כלים שבירים, ואילו ישנה תכולה המתאימה יותר לאריזה בארגזים גדולים כדוגמת חפצים אישיים לרבות ציוד משרדי, כלי מטבח וכדומה. צרו את השידוך שבין סוג התכולה לגודל הארגז.

אלו מכם שרוצים להבטיח כי האריזה מתבצעת אכן בצורה החסכונית, הנוחה והמקצועית ביותר, יכולים לשדרג  שירותי הובלה לשירות של אריזה + הובלה. אריזת הדירה על ידי צוות מקצועי מבטיחה כי כל התכולה שלכם תעבור מיון וסיווג על פי הפרמטרים שתציבו, תוך שכל הארגזים יהיו מלאים בצורה מקסימלית ויסומנו לטובת פריקה נוחה ומהירה.

דילוג לתוכן