עוברים משרד עם שירות הובלה מקצועי!

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

לצד הובלות המתבצעות עבור הסקטור הפרטי, גם ישנן הובלות המוצעות לקהל העסקי. אם גם אתם זקוקים להובלת ציוד מהמשרד בו אתם עובדים, חשוב שתדעו גם אתם איך מבצעים הובלת משרדים על הצד הטוב ביותר. איך תבחרו חברת הובלה ואילו שירותים כדאי לכם לצרף להובלה בפועל? כל המידע לפניכם:

מעבר למשרד גדול יותר או מעבר בעקבות רילוקיישן: הובלת המשרד

מתי צריך שירותי הובלה למשרדים? בכמה מקרים עיקריים: ראשית, המון פעמים משרדים מתרחבים ועל כן הם מעתיקים את אזור הפעילות שלהם ממשרד קטן אל עבר משרד גדול יותר שבו ניתן לארח יותר לקוחות ולשלב יותר עובדים. כמו כן, המון פעמים ישנם עסקים שהצליחו לעשות אקזיט ועל כן הם נוסעים לחו"ל להמשך הפעילות שלהם. לצד המקרים המשמחים יותר שהינם המוטיבציה להובלת המשרד, צריכים לקחת בחשבון גם מקרים אחרים כמו סגירות של משרדים מסיבות שונות, המצריכות שירות של הובלת ציוד מחוץ המשרד אל נקודת יעד אחרת.

הדרך שלכם להתכונן למעבר: אריזה יסודית של המשרד

אחד השירותים החשובים ביותר במעמד של הובלת משרד הוא שירות הניתן לכם על ידי צוות מקצועי של אורזים. מדוע חשוב כל כך לשלב שירותי אריזה עם הובלת המשרד? משתי סיבות עיקריות: הסיבה הראשונה היא שמשרדים מאופיינים בציוד רב שקשה להשתלט עליו לבד, זאת בשונה מאריזה של בית שיכולה להיות קלה יותר. הסיבה השניה היא שאריזה עצמאית מבזבזת המון זמן, שבכל הקשור לעסקים כסף מתורגם גם לכסף.

על כן, אתם וצוות העובדים שלכם יכולים להמשיך לעבוד ולהניע את העסק, בזמן שצוות האורזים יפעל על פי הדירישות שלכם וידאג להכניס את כל הציוד המשרדי, החומרים הרגישים, הארכיון וכל סוג אחר של תכולה אל ארגזים. עבודה עם צוות של אורזים מבטיחה גם אריזה מסודרת יותר שתקל עליכם מאד בפריקת הציוד במשרד החדש.

לצד שירותי האריזה, כדאי להתעניין האם החברה יכולה לספק לכם גם שירות של פירוק רהיטים. במשרדים ישנו ציוד רב כדוגמת שולחנות מנהלים, ארונות אחסון של מסמכים, מטבחונים ומדפים. לטובת הובלה מהירה ומוצלחת יותר, ההמלצה החד משמעית היא לפרק את הרהיטים טרם ההובלה.

עוברים משרד עם שירות הובלה מקצועי!

המשרד בקומה העשירית בבניין? התעניינו לגבי הובלת מנוף

שירות נוסף שחשוב לבדוק לגביו הוא שירות של הובלות המתבצעות באמצעות מנוף. עבור הובלות, בעיקר אלו המתבצעות עבור משרדים, המנוף הרלוונטי הוא מנוף הרמה שבפעולתו הוא יכול להגיע לפתחים גדולים כמו חלונות או מרפסות. הובלות עם מנוף למשרדים הן ההובלות השכיחות ביותר ויש לכך כמה סיבות:

במשרדים ישנו ציוד כבד מאד כמו רהיטים גדולים שלא ניתן להוביל אותם שלא בדרך זו. בנוסף, המון משרדים נמצאים בתוך בנייני משרדים גבוהים המשרתים המון לקוחות ובעלי משרדים, כך שלא ניתן לתפוס את המעליות לאורך יום שלם במעמד ההובלה שלכם. הפתרון האידיאלי: הובלה עם מנוף שדרכה ניתן להוריד ציוד מהקומה בה המשרד שלכם נמצא אל עבר משאית ההובלה.

הדגש החשוב ביותר: צוות מנוסה בהובלות משרדים

איך תבחרו את חברת ההובלות שלכם שתבצע עבורכם את ההובלה של המשרד? הבטיחו כי חברת ההובלה מיומנת בהובלות של משרדים ועסקים. הובלה של עסק שונה מאד מהובלה של בית לדוגמא, זאת מאחר ובמשרדים ישנם המון חומרים מסווגים וסודיים, כך שחשוב שלמובילים תהיה המודעות לעבודה בסביבה שכזו. כמו כן, בהמון משרדים ישנם חדרי תקשורת, כך שנדרש ניסיון רב בהובלה של ציוד עדין שכזה. אל תתפשרו על צוות מקצועי!

דילוג לתוכן