פינוי דירות: מה לעשות עם חפצים ישנים?

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

זה קורה אמנם לעיתים נדירות, בעיקר במהלך פינוי דירה או עיזבון של קרוב שהלך לעולמו, אז לפתע אנו מגלים כמות גדולה מאוד של חפצים, רהיטים וכלי בית שאין בהם כל שימוש והם אינם נחוצים לכם כלל. כמות כה גדולה של חפצים היא ללא ספק מכשול בתהליך של פינוי דירה, והכנתה לדיירים שיגיעו בהמשך. האפשרות של מכירת החפצים לא תמיד קורצת ולכולם וברור שהמכירה שלהם לא תניב רווחים משמעותיים.

לפי דרור פינויים, במקרים כאלו עולה האפשרות לתרום את החפצים לעמותה או ארגון התנדבותי כל שהוא שיעביר אותם לנזקקים. ישנן משפחת רבות בישראל אשר מצבן לא מאפשר להן לרכוש רהיטים, כלים ודברים נוספים. העברה של הציוד לעמותות היא ללא ספק מצווה ועשויה לסייע למשפחות רבות.

פינוי דירה

היכן ניתן לתרום?

סניפים של עמותות ניתן למצוא בכל עיר, במתנסים אזוריים ובמקומות נוספים. ארגונים אלו תמיד ישמחו לקבל כלים, רהיטים ומכשירי חשמל במצב טוב. גם אם מדובר על מכשירי חשמל מקולקלים או רהיטים שבורים אז העמותות הללו ישמשו אותם וימסרו למשפחות נזקקות

אם גיליתם ברשותכם כמות גדולה של חפצים שנמצאים בדירה ואין לכם מה לעשות איתם, תוכלו לפנות לחברת פינוי מקצועית שמספקת גם העברה של החפצים לתרומה. לא כל חברה מספקת את השירות הזה ולכן מומלץ לברר מראש.

צוות מיומן ויעיל

כאשר אתם מזמינים חברת הובלות או חברת פינויים שתפנה את הדירה כדאי לברר אודות החברה ולחפש המלצות ברשת האינטרנט. חברות רבות מחזיקות צוותים בלתי מקצועיים בעליל שעשויים לגרום נזק רב לציוד שאתם מתכננים לתרום. בנוסף יש לוודא שהציוד אכן הולך לתרומה ולא לאף מקום אחר. תרומה היא תהליך פשוט מאוד ובנוסף היא גם מספקת הרגשה טובה לתורמים בידיעה שהחפצים הישנים משמשים מישהו אי שם.

בכל מקרה פנוי של חפצים ישנים דורש לעמוד בכללים מסוימים ואין כל אפשרות להשליך אותם לפח שממוקם ליד הבית. כאשר מדובר על חפצים, רהיטים, מכשירי חשמל שונים ועוד יש לדאוג להפנותם רק לאתר פסולת מורשה. מכשירי חשמל הם יוצאי דופן ואותם ניתן להפריד ולשנע לאתר ייעודי למכשירי חשמל.

 

 

דילוג לתוכן