שירותי אריזה במעבר דירה או משרד

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

החיים מלאים בפרויקטים, חלקם מורכבים יותר, חלק פחות, חלקם לוקחים יותר זמן וחלקם פחות. בין הפרויקטים היותר מורכבים הוא ללא כל ספק מעבר דירה או מעבר משרד.

כחלק מהתהליך, לא רק שאנו צריכים לבחור חברת הובלות, לארוז את כל הדברים, למיין לפי נושאים, לזרוק את החפצים שאנו לא זקוקים להם עוד, למסור או לתרום חפצים שאינם עוד בשימוש אלא גם יש עוד אינספור תיאומים לבצע. אנו צריכים לעדכן את כל הספקים והחברות לגבי המעבר: חברת החשמל, העירייה, המנויים של העיתון, להעתיק את מנוי הכבלים והאינטרנט, לדאוג לבייביסיטר או סידור אחר לילדים ביום המעבר וזו רק רשימה חלקית.

לכן, זו הסיבה שכל מעבר מביא איתו גם לא מעט לחץ ולפעמים גם בעיות. כדי שהמעבר יתבצע בצורה חלקה, מהירה ויעילה ככל הניתן, כדאי לעשות כל מה שאנו יכולים בכדי להקל על עצמנו בתקופה הזו. ניתן למשל לבקש יום או יומיים חופש מהעבודה בסמוך למעבר, להיעזר באנשים הקרובים לנו בכדי שישמרו קצת על הילדים ועוד כל מיני פעולות והחלטות שיחסכו לנו הרבה זמן וכאבי ראש. בין השירותים היותר מומלצים שכדאי להשקיע בהם נקראים שירותי אריזה במעבר דירה או משרד.

מי עושה את זה בשבילנו?

למעשה, לאחר שביצעתם מחקר מעמיק ובחרתם חברת הובלות, אותה חברה מעסיקה אנשים שמבצעים עבורכם גם את השירות הזה. ביום או כמה ימים אותם קובעים מראש, מגיע צוות אריזה (כמות האנשים נקבעת בהתאם למורכבות המעבר ולכמות החפצים שיש לארוז) שפשוט עוזר לכם ״להעביר״ את הבית או המשרד לתוך ארגזים.

את הארגזים ממיינים בצורה חכמה גם כדי שהם יחזיקו מעמד ולא יתפרקו וגם בכדי שיהיה כמה שיותר קל לפרוק ולשים את הדברים במקום ביום הפריקה. למשל, ניתן למיין את הארגזים לפי חללים: מטבח, סלון, חדר ילדים, חדר עבודה, חדר שינה מבוגרים, אמבטיות וכדומה. על כל ארגז כותבים מה בדיוק יש ולאיזה חלל זה מיועד, מה שחוסך זמן רב והופך את הפריקה ליעילה.

חברת המובילים מתמחה במתן שירותי אריזה במעבר דירה או משרד, שירותי הובלה כולל ביטוח על תכולת הדירה או המשרד, שירותי פריקה, שירותי פירוק והרכבת רהיטים. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם ולהפוך את המעבר שלכם לקל, מהיר ונוח עד כמה שניתן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו או לחייג למספר 052-9095286 ונשמח לענות לכם על כל השאלות. אנו מתחייבים להגיע בשעה וביום שקבענו מראש ולעמוד בכל סעיפי ההסכם שנחתמים מראש בין שני הצדדים.

לסיכום: שירותי אריזה במעבר דירה או משרד – יתרונות

  • חיסכון אדיר בזמן
  • הופך את המעבר להרבה יותר קל
  • שיטת מיון חכמה שמסייעת לפרוק בקלות

אז למה אתם מחכים? לפני שמתחיל כל הבלאגן, זה הזמן לסגור הובלה ולבחור בשירותי אריזה ואולי גם פריקה בכדי שיירד מכם כמה שיותר לחץ בתקופה הקרובה.

דילוג לתוכן