מה כולל ביטוח הובלות בעת הובלה?

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

בטח אתם מתרגשים לקראת המעבר לבית או הדירה החדשה שלכם. לצד ההתרגשות והציפיה לקראת החיים החדשים שמחכים לכם, מעבר דירה מביא איתו גם לא מעט שאלות, לחצים סידורים להם עלינו לדאוג תוך כדי ובמקביל למעבר, כאשר אחד הדברים שהכי מעסיקים אותנו לפני המעבר עצמו הוא בחירת חברת הובלות.

מדובר בבחירה חשובה וקריטית שלמעשה תבטיח את הצלחתו של המעבר, מה גם שרבים מאיתנו נעזרים בשירותים נוספים אותם מציעות חברות הובלות בישראל כמו שירותי אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים וכדומה. הרי בסופו של דבר כולנו רוצים שהמעבר יהיה חלק ככל הניתן, שהמובילים יתייחסו לחפצים שלנו בכבוד, שהמשאית תגיע בזמן ובקיצור שהכל יתקתק, כמו שאומרים.

כחלק מתהליך בחירת חברת הובלות, פרט ללוח הזמנים, המחיר, סוג ההובלה, הרכב ותהליך ההובלה עצמו (עם מנוף או ללא) בעיקר בהובלה גדולה עם חפצים רבים, רהיטים ומכשירי חשמל חובה על החברה עצמה לדאוג לביטוח הובלות עבור התכולה שלכם, לכל מקרה שלא יהיה. מה כולל ביטוח תכולת דירה בעת הובלה זו אולי השאלה הכי חשובה שעליכם לשאול כשאתם בוחרים חברת הובלות.

ביטוח הובלות כמו שצריך, לפי הספר ייתן לכם ראש שקט ולמעשה הוא זה שיסייע לכם להבין האם בחרתם חברת הובלות מקצועית באמת.

איך תדעו מה יקרה במידה ונגרם נזק כזה או אחר?

למעשה, אף אחד מאיתנו לא יכול לצפות את העתיד. ביום ההובלה, יכול להיות שפתאום נהג המשאית יעשה תאונת דרכים, יכול להיות שמשהו ייפול ויהרס ויכול גם להיות שהמקרר יקבל מכה תוך כדי המעבר וזה ישבית אותו לחלוטין. בישראל גם היו מקרים של גניבת רכב בזמן שכל התכולה כבר הייתה בתוכו ולכן, לפני שאתם בוחרים חברת הובלות התפקיד שלכם הוא לשאול את המוביל שמציע עבורכם את השירות שלו מה כוללת פוליסת הביטוח שלו מה שמכונה בשפה מקצועית פוליסת רכוש בזמן מעבר. אל תוותרו על זה ואל תקלו בכך ראש הרי כולנו מכירים את מרפי.

ביטוח מעבר דירה, מה זה כולל?

הקריטריונים שנחשבים קריטיים, זאת בכדי שתבינו עד הסוף מה הפוליסה כוללת הם גובה הכיסוי של הפוליסה, מי החברה שמבטחת את חברת ההובלות בפועל אם משהו באמת קורה, האם הפוליסה מכסה את הנזק בזמן שמובילים מעמיסים ופורקים את הציוד (זמן קריטי בו מרבית התאונות לרכוש קורות), איזה משאית מבוטחת תחת הפוליסה ואולי הדבר החשוב ביותר הוא גובה ההשתתפות העצמית.

חברת המובילים בעלת ניסיון רב בביצוע טעינה ופריקה של ציוד עסקי ופרטי מדירות, בתים ומשרדים. אנו מבינים, כי לא משנה עד כמה המובילים שלנו מקצועיים והם אכן כאלה, טעויות, תאונות ותקלות קורות לכולם ובזמן הכי לא צפוי ולכן אנו עושים ביטוח הובלות עבור כל מי שבוחר לעבור דירה בעזרת שירות ההובלות שלנו. אנו מתחייבים להפעיל את הביטוח בהתאם לפוליסה ולזכות אתכם במידה וייגרם נזק לרכוש שלכם.

למעשה, הביטוח שלנו מכסה אתכם בכל מצב של נזק בעת ההובלה וזה לא משנה אם נגרם נזק בזמן טעינת המשאית, תוך כדי הנסיעה בכביש או בעת הפריקה. עד שכל הציוד לא נמצא אצלכם בדירה החדשה שלם, הביטוח בתוקף. גם במצבים שחס וחלילה המשאית תיגנב, אתם מכוסים. אנו מתחייבים להראות לכם את הביטוח בצורה שקופה ואמינה תוך התייחסות לכל הסעיפים החשובים.

דילוג לתוכן