מהו שירות הובלות קטנות?

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

בממוצע אדם עובר בחייו לפחות 2 דירות או בתים. בין אם אנו עוברים דירה או בית באותה העיר, בין אם מדובר במעבר רחוק יותר, בין אם זו הדירה הראשונה שלנו, השנייה או השלישית, כל מעבר נחשב מורכב ומסובך שכן פרט לניוד הדברים והחפצים האישיים אליהם עלינו לדאוג, יש לנו עוד אינספור סידורים לעשות סביב אותו מעבר מה ששם אותנו בתקופה מעט לחוצה, במיוחד שעלינו לשלב עם המעבר הזה עוד דברים כמו לימודים, עבודה, דאגה לילדים ועוד.

אחד השירותים הגמישים, הזולים והמועילים שצצו בשנים האחרונות כתוצאה מצורך בסיסי של אנשים רבים נקרא הובלות קטנות. מהו שירות הובלות קטנות, למי זה מתאים, איפה כדאי להזמין אותו – על כך ועוד במאמר הבא!

שירות הובלות קטנות כשמו כן הוא: ״הובלה קטנה״ כלומר העברה של חפץ, רהיט, מכשיר חשמל או אפילו כמה ארגזים או תיקים בודדים מנקודה א׳ לנקודה ב׳. ההגדרה להובלה קטנה מתבססת על כמה קריטריונים:

  1. ההובלה לא תעלה על יותר מ-עשרה פריטים בסך הכל. ארגז לצורך הדוגמא נחשב למוצר אחד. ברוב המקרים אנשים שעושים שימוש בהובלה קטנה מעבירים למשל מקרר ומכונת כביסה, שולחן כתיבה, תנור ומחשב או כל קומבינציה אחרת שאתם מעלים על דעתכם.
  2. סך כל הפריטים ייכנסו ברכב מסחרי ואין צורך במשאית גדולה בשונה מהובלות גדולות.

הובלות קטנות – מתי יזדקקו להן?

פעמים רבות אנו נמצאים במצב של מעבר דירה, אבל אנחנו לא צריכים להיעזר במשאית גדולה בכדי להעביר את כל הדברים שלנו. למשל, יש אנשים שמסתדרים עם רוב הדברים בעצמם, כלומר אורזים את הכל בארגזים או במזוודות וצריכים לשכור את שירותיה של חברת הובלות קטנות רק לצורך העברת החפצים הגדולים והכבדים כמו למשל מכונת כביסה, מקרר, שולחן אוכל, ספת ישיבה וכדומה. בנוסף, יש כאלה שכאשר הם עוברים דירה הם נכנסים לדירה מרוהטת כמעט בשלמותה ולכן צריכים להעביר רק חפץ אחד, שניים או שלושה.

שירות הובלות קטנות – למי זה מתאים?

  • לסטודנטים – פעמים רבות כמה סטודנטים חולקים דירה אחת ביחד ולכן כל אחד דואג לצייד את הדירה בדברים אחרים. בנוסף, דירות סטודנטים פעמים רבות נשארות מרוהטות ולכן אין צורך בהובלה גדולה.
  • אנשים שרוצים לחסוך כסף – אחד היתרונות הבולטים בשירות הובלות קטנות הוא מעצם היותו זול בהרבה בהשוואה לשירות הובלות רגיל. לרוב, שירות זה יתומחר על פי כמות וסוג הפריטים שאנו בוחרים להעביר. למשל, ההעברה של מקרר באזור המרכז מנקודה א׳ לנקודה ב׳, תעלה בממוצע בין 250-350 שקלים לכל היותר.
  • לאנשים שעוברים דירה באותו אזור– במצב כזה, קל יותר לעבור ואנו יכולים לנייד את רוב הדברים והחפצים האישיים בעצמנו ולהיעזר בציוד רק עבור החפצים והרהיטים הכבדים.

איך בוחרים חברת הובלות קטנות?

ובכן, למרות שאתם מעבירים רק כמה פריטים בודדים, עדיין אין להקל בכך ראש וכדאי לבצע את הבחירה ממש כמו שאתם בוחרים חברת הובלות רגילה. בכל זאת, מדובר בפריטים יקרי ערך שעולים כמה אלפי שקלים.

לכן, כדאי לשאול אנשים שאתם מכירים כמו שכנים, חברים או בני משפחה, לבדוק המלצות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות, לוודא כי אכן מדובר בחברת הובלות אמינה עם ניסיון בביצוע הובלות קטנות ולא בעוד חבורה של אנשים חסונים שהחליטו לקרוא לעצמם חברת הובלות. בחירה נכונה של חברת הובלות תאפשר לכם לעבור דירה בנחת מה שיוריד מכם הרבה מאוד לחץ ודאגות.

דילוג לתוכן