הובלה עם מנוף: מתי ומי צריך את זה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

הובלות של דירות היום מורכבות יותר בגלל מגוון סיבות, ואחד המתקנים שהופך להיות חיוני במיוחד הוא המנוף. זה נשמע מרתיע בהתחלה אבל אלה דווקא חדשות טובות!

אין סיוט יותר גדול לבעלי הדירה שרוצים לעבור מאשר לשמוע שדווקא בדיקה שלהם יזדקקו לציוד מכני כבד כמו נופים כדי להעביר את תכולת הדירה למשאית, או לפרוק אותה בדירה החדשה. משום מה זה נשמע כמו מבצע מסובך במיוחד וזה גם נחשב ליקר יותר בדרך כלל, אבל תשמחו לדעת שדווקא מנוף הופך את ההובלה שלכם למהירה ויעילה יותר, שלא לדבר על בטוחה. אלה הסיבות שבגללן משתמשים במנוף להובלת תכולת דירה, וכדאי שבהזדמנות זו תבדקו מראש אם זה נדרש גם אצלכם. זה עלול להיות מאוד לא נעים לגלות ברגע האחרון שהמובילים זקוקים למנוף ואז או שההובלה מתבטלת או שיש להזמין במיוחד במחיר יקר יותר, וכל היום הזה נגרר באי נעימות.

מי זקוק למנוף ולמה?

  • קשיי גישה לדירה – היום בונים בתים ודירות בכל מיני מקומות שלא תמיד ברור אי אפשר לגשת אליהם ולחלץ משם את תכולת הדירה. זה יכול להיות במקום הררי במיוחד שאינו מאפשר לגשת עד הבית, או שזה יכול להיות מקום שמוקף בצפיפות ואין כמעט מקום להתקרב אליו עם המשאית או להוביל משם ציוד וארגזים. במקרים כאלה פשוט עוקפים את המכשול בעזרת מנוף שעליו מעמיסים משטחים שעליהם קושרים את הארגזים, הריהוט והציוד.
  • בניינים גבוהים עם מעלית לא מתאימה – מעלית מתאימה רק לארגזים או לציוד במידה שלה, ואם מדובר בציוד כבד ובריהוט גדול במיוחד שאי אפשר להוריד במדרגות כמה וכמה קומות, הסבלים יצטרכו להיעזר במנוף משום שיש גבול עד כמה גם הם יכולים לסחוב ריהוט כבד במיוחד. זה עדיף גם לריהוט עצמו משום שאז אפשר להבטיח שלא ייפגם ולא יישבר בדרך למטה או למעלה. רק מנוף שאליו קושרים את הציוד הכבד כמו שצריך יוכל להבטיח לכם הובלה בטוחה ויעילה.
  • ציוד שאסור להוריד במדרגות – פסנתר, ריהוט יקר, מקרר ענק, טלוויזיה גדולה במיוחד, ציוד ומיכון תעשייתי ומשרדי וכל מה שאינו יכול להגיע בשלום למשאית דרך המדרגות, או להעלות לדירה בבטחה כדאי מאוד להשתמש במנוף כדי להבטיח הובלה בטוחה שלו. אלא אם כן הפסנתר מיועד לדירה בקומת קרקע, המנוף יוריד ויעלה את הציוד הזה כדי שלא יהיו תקלות ושלא יישבר שום דבר.
  • רבי קומות – לא כל רבי הקומות מחייבים מנוף, אבל יש כאלה שפשוט אי אפשר להשתמש כמו שצריך במדרגות שלהם או שהמעלית מוגבל לנשיאת משאות כבדים, גם אם היא גדולה במיוחד. במקרים כאלה עדיף להשתמש במנוף שעושה את הנגלות שלו בצורה מרוכזת ומבטיח לכם שהרכוש שלכם גם יגיע בשלום וגם לא יגרום לאי נעימות ולנזק לשכנים ולרכוש המשותף בבניין. זוהי סיבה עיקרית למה מובילים יעדיפו להשתמש במנוף כדי שלא יצטרכו לשלם על נזקים שייגרמו כתוצאה מהורדה רגילה.
  • בריאות ושלום העובדים – סבלים מורגלים בדרך כלל בהובלות כבדות, אבל לא כולם יסכימו להוביל משאות כבדים מאוד אם לא מדובר בגישה קלה למקום וחניה צמודה או שיש יותר מדי מדרגות. יש מובילים שמודיעים במפורש שהם מוכנים להוביל ציוד ותכולה רבה במנוף בלבד כדי שהם לא ייפגעו מתנאי ההובלה והפריקה הלא נוחים להם. זה מבטיח גם לכם העברה טובה ויעילה יותר, משום שאז לא יהיו תאונות בגלל משקל כבד או תנאי גישה לא נוחים לדירה.
דילוג לתוכן