איך תהפכו את יום ההובלה לקצר במיוחד

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

לקראת מעבר הדירה שלכם אתם בוודאי רוצים לקצר כמה שיותר את הסיוט של הטלטול מהבית הישן לחדש, ולכן קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את היום מהר ובשלום:

יש כל כך הרבה דברים שאנשים יכולים לעשות כדי לוודא שמעבר הדירה יעבור במהירות ומבלי להאריך את מה שנראה לכולם כסבל וכבלגן שלם, ולכן כדאי מאוד להיערך מראש ולקחת ברצינות את היום הזה כהזדמנות להיערכות מחדש ככל האפשר. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בהתארגנות וכדי שהמובילים יטרחו בבית שלכם כמה שפחות.

  • ערכו רשימת מצאי מקיפה – אצל כל אחד מאתנו יש הצטברות של רכוש ושל חפצים שאיננו זקוקים להם ואנחנו יכולים למכור או למסור לצדקה. המגמה הכללית בשנים האחרונות ממליצה על צמצום הרכישות ועל הצטמצמות מרצון כדי לא לסתום את הבית בחפצים, וזוהי הזדמנות מצוינת לערוך רשימת מצאי של כל מה שיש לכם ולמיין אותה לפי הקריטריונים הבאים: תכולה שאי אפשר לוותר עליה כמו ריהוט וחפצים אישיים, תכולה שכבר אינה נחוצה לכם אם בגלל קלקולים ושברים ואם משום שאינכם משתמשים בהם כמו מכשור חשמלי או בגדים, תכולה שאתם יכולים להרוויח ממנה אם תמכרו ותכולה שאתם יודעים שיש מי שיקבל אותה בשמחה ואפשר לתרום לצדקה. היתרון הגדול ברשימה כזאת היא ההיערכות מחדש שלכם שמותירה אתכם רק עם מה שנחוץ ורצוי לכם ובכך גם לחסוך זמן באריזה ובהובלה.
  • אחסון בתשלום – יש בוודאי גם תכולה שאינכם זקוקים לה בבית אבל היא חשובה לכם ואינכם רוצים לוותר עליה. יש מחסנים שונים ברחבי הארץ שיכולים לאחסן אצלם כל תכולה בכל היקף – מארגז בודד ועד תכולת דירה. את האריזה הזאת תוכלו לעשות מראש ולהוביל בנפרד, או שאם מדובר בחברת הובלה שיש שלה גם מחסנים כאלה, להפריד ולשלוח אותה למחסן ובכך לקצר את זמן הפריקה בבית החדש.
  • אריזה מקצועית – זה נהדר אם אתם יכולים להקדיש את הזמן לארוז את תכולת הדירה שלכם ועוד יחד עם הילדים, אם ישמחו לעזור. אבל הניסיון מלמד שאריזה מקצועית גוזלת פחות זמן ועצבים משום שהמובילים יכולים לסיים הכל בתוך כמה שעות בלבד. אצל רוב האנשים אריזה כזאת לוקחת כמה ימים ועוד לא תמיד נעשית נכון. אורזים מקצועיים שהם גם המובילים ידעו כיצד לחבר חפצים וציוד יחד כדי לחסוך בארגזים ובמקום לפי הטריקים המקצועיים שלמדו עם השנים, וגם יבטיחו שהאריזה תהיה הרבה יותר בטוחה במיוחד לדברים שבירים ולמכשירי חשמל. תתפלאו לראות איך הבית שלכם נארז בתוך זמן קצר, מה שיקצר את הסבל שלכם ביום המעבר.
  • הצעת מחיר מפורטת – הצעת המחיר המפורטת שתקבלו מהמובילים חייבת לכלול את התכולה המלאה שלכם, גם כדי להכין את המובילים לאפשרות שאולי יצטרכו להביא ציוד כבד או מנוף, או שיהיו להם קשיי גישה לבית והם יצטרכו למצוא לכך פתרון. ההסברים על מבנה הבית, האם יש מעלית ואם יש חניה צמודה יחסכו לכם את זמן ההתארגנות של המובילים ויבטיחו לכם שהם יעשו את העבודה ביעילות ובמהירות רבה. כמו כן, אם יש צורך במנוף שיש להזמינו מראש, עדיף לומר זאת מראש ולהניח להם להחליט, כדי שלא תיתקעו ביום ההובלה בלי מנוף. זה עלול לקחת זמן נוסף ועוד לעלות לכם הרבה יותר ביוקר מאשר הזמנה מראש.
  • אל תשאירו דברים לרגע האחרון – תמיד יש משהו שצריך ביום האחרון ותמיד תרצו להשאיר כמה דברים לרגע האחרון משום שהם הראשונים שתשתמשו בהם. ארזו תיק קטן מראש שיש בו כל מה שנחוץ לכם וזה כל מה שיישאר בחוץ, כדי לא לעכב את המובילים.
דילוג לתוכן