למה לא כדאי להוביל מוצרים כבדים לבד

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

עונת ההעברות החלה וזה הזמן להזכיר לכם לא לעשות טעויות שיעלו לכם כסף ובריאות, אם תתעקשו לא לוותר עליהן. קראו למה להניח למובילים לעשות את עבודתם:

ההכנות לקראת מעבר הבית רבות ומלבד הבירוקרטיה הרבה שעוטפת את המעבר יש גם לדאוג להובלה טובה של מקצוענים. הטיפים למציאת מובילים טובים בוודאי מוכרים לכם, ולכן נתרכז בטיפים כיצד לארוז נכון או כיצד לחלק את העבודה ביניכם לבין המובילים, כאשר ההמלצה הגורפת היא להשאיר כמה שיותר חפצים למובילים, ובמיוחד את הפריטים הכבדים. הנה הסיבות שבגללן מומלץ לא לקחת על עצמכם יותר מדי, ולהניח למובילים לעשות את העבודה לבד גם כאשר מדובר בחפצים שבירים, יקרים, מכשירי חשמל ועוד. הם היחידים שיודעים איך לעשות זאת נכון מבלי לגרום לנזק אז אל תהרסו לעצמכם את המעבר.

למה מומלץ להניח למובילים לעשות את עבודתם?

  • אריזה נכונה יותר – אם ארזתם כל מה שצריך זה נהדר, אבל האמת היא שעדיף להוסיף עוד מעט כסף עבור שירותי אריזה ולהניח למובילים לארוז את התכולה שלכם. יש לזה כמה סיבות אבל העיקרית שבהם היא שהם יודעים מצוין איך לארוז במהירות וביעילות בנפח הכי קטן שיש. הם מאגדים יחד מוצרים וציוד שלא חלמתם בכלל שאפשר לאגד ולסחוב יחד ובכך לחסוך זמן ומקום, והנה הם עושים זאת במקצועיות ומשדכים את החפצים הנכונים מבחינת משקל וגודל וגם סיכוני שבירה. אתם יכולים לסמוך על המקצועיים שבהם שגם ידעו לארוז לפי משקל נשיאה, כך שהם יכינו ארגזים וחבילות שהם יכולים לשאת ולהוביל מבלי שיהיו יותר מדי כבדים.
  • שמירה על חפצים שבירים – הם לא חייבים להיות כבדים, אבל החפצים השבירים שרובם בעלי ערך נוסטלגי ולא רק יקרים, הם נקודת התורפה של כל אריזה. חלק מהם כבדים כמובן, כמו ארונות עם מראות ודלתות זכוכית, או כאשר מדובר בתמונות יקרות וממוסגרות והם חייבים לקבל טיפול מיוחד. חלק מהם חייבים להיות ארוזים יחד באותו ארגז, מה שהופך את הארגז לכבד מאוד מבחינת הטיפול בו ולכן המובילים שיודעים כיצד לארוז זאת גם ידעו כיצד להוביל אותו משום שברור להם טוב יותר מה יש בפנים.
  • מכשירי חשמל – מכשירי החשמל הם כולם ציוד שאסור להרים ולשאת לבד, למרות שהנטייה הראשונית שלכם היא להחזיק אותם כמה שיורת קרוב אליכם ולוודא שהם יגיעו בשלום. דווקא בגלל זה אתם אמורים לתת למובילים להוביל אותם בצורה הנכונה ביותר, בעזרת עגלות, מנופים, מסילות מיוחדות ורצועות נשיאה שאתם לא יכולים להשיג. הובלת מכשירי חשמל על ידי אנשי מקצוע גם שומרת על הבריאות שלכם שלא תיפגעו מנשיאת מכשור כבד בלי ציוד מתאים, וגם כדי למנוע פגיעה במכשירים עצמם.
  • הובלת מקרר – מקרר הוא אולי המכשיר החשמלי שעליכם להשאיר למובילים, משום שיש הוראות הובלה מיוחדות למקרר. כידוע, יש לו מכל גז שחובה לחכות עד שהוא מתייצב לפני שמפעילים אותו. זה אומר גם שאסור לטלטל או לגרום לנזק בו תוך כדי ההובלה. זה נכון במיוחד כאשר מדובר במקררים המודרניים של היום שגודלם גדול מהממוצע ויש להם לפעמים שתי דלתות ותאים נוספים. אם המובילים זקוקים למנוף כדי להוביל מקרר כזה בדקו זאת כבר בהתחלה, כשאתם מבקשים הצעת מחיר, כדי לא להיתקע בלי הובלה ביום המכריע.
  • טלוויזיה – הטלוויזיות המתוחכמות של היום אמנם דקות יותר אבל ענקיות ורגישות יותר מבחינת המרכיבים שיש בהן. ככל שהטלוויזיה גדולה יותר כך גובר הסיכוי שתצטרכו מנוף כדי להוביל אותה בשלום לבית החדש.
דילוג לתוכן