חמש עובדות שאתם כנראה לא יודעים על שירותי הובלות

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

מעבר דירה אינו דבר שקורה בכל יום ולכן סביר להניח שיש כמה נושאים שמי שמעוניין לעבור דירה, אינו מודע להם.

ריכזנו עבורכם חמש עובדות שאתם כנראה לא יודעים על שירותי הובלות.

סגירת מחיר מראש

למרות התדמית שהסבלים מבקשים סכום נוסף עבור ההובלה במהלך השינוע כיוון שיש יותר ציוד ממה שחשבו, או כי המעלית אינה מתאימה לסוגים שונים של ציוד, אפשר ורצוי לסגור את המחיר מראש.

כדי להגיע לסגירה כזו, נציג של חברת ההובלה שמגיע הביתה רואה את הציוד המיועד להעברה וגם את המרחק מהמיקום שבו תחנה המשאית למדרגות ולמעלית, מתוך הניסיון שלו הוא יודע אילו פריטים ייסחבו פיזית במדרגות ואילו יורדו במעלית. כך הוא יכול לשקלל את כל הנתונים, לסגור מחיר סופי ולרשום זאת בהסכם העבודה כך שלא יהיו הפתעות ביום ההובלה.

מעטפת של חברת ההובלות

חברת ההובלה מחויבת להפעיל ביטוח מקיף עבור מלוא הערך הכספי של כל הציוד שיועבר מדירה לדירה. בנוסף לכך, החברה מפעילה ביטוח לעובדיה כדי שאם יקרה להם משהו במהלך ההעברה, הנושא יהיה באחריותם. הביטוח כולל נושאים בריאותיים, פגיעה במהלך הנסיעה כמו תאונת דרכים ועוד.

שימוש במנוף

רהיטים כבדים וגדולים מול מעליות קטנות או גרמי מדרגות צרים, האיצו את השימוש במנוף בזמן העברת דירה. הציוד מורד מהדירה ישירות לצדי המשאית ומורם לאחר מכן מהמשאית עד הקומה בה ממוקמת הדירה החדשה, באמצעות מנוף מעבירים גם את כל הארגזים באופן מסודר.

התהליך מתבצע במהירות גבוהה יחסית ומקצר באופן משמעותי מאד את זמן המעבר. כך אין צורך בסבלים שסוחבים פריטים כבדים על גבם, דבר שפוגע בשלב מאוחר יותר בבריאותם.

פירוק והרכבת ארונות

פירוק והרכבת ארונות הוא הליך מורכב. המובילים הם בעלי מיומנות גבוהה ורקורד של אלפי ארונות שפורקו והורכבו. בשלב ראשון הם מפרקים את כל החלקים ורושמים עליהם מה שייך למה ואיזו דלת קודמת בהרכבתה לחלקים האחרים. לאחר מכן אורזים יחד את כל החלקים של ארון אחד ורושמים לאיזה חדר הוא שייך. זאת כדי להבדיל מהארונות האחרים שפורקו גם כן. בהגיע צוות המובילים לדירה החדשה הם מרכיבים כל ארון בחדר שבו הוא אמור להיות. בזכות הסימונים העבודה נעשית באופן חלק ומהיר וחוסכת הרבה מאד עבודה לבעלי הנכס שאינם יודעים איך לבצע זאת.

אריזה ופריקה של כל הציוד

בין השירותים הנלווים שמציעים המובילים, אריזה ופריקה של כל תכולת הדירה. לאורזים יש ניסיון רב והם יודעים בדיוק איך לארוז ביגוד/ כלי מטבח/ ספרים/ צעצועים ועוד. על כל ארגז הם רושמים באופן מדויק את הרכב התכולה לדוגמה – ספרים חדר שינה. את הציוד השביר כמו טלוויזיות ומחשבים הם אורזים עם ניילונים פצפץ מיוחדים בזהירות רבה.

עם הגעת ההובלה לדירה החדשה. הארגזים מוזרמים לחדרים השונים וכך לא מצטבר עומס בכניסה לדירה. עובדי המובילים מיד מפרקים את הארגזים ועושים כל שניתן כדי שאפשר יהיה לגור בבית בנוחות מרבית.

דילוג לתוכן