היום הגדול הגיע – ארבעה טיפים לעבור את יום ההובלות בלי לחץ

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

תהליך מעבר הדירה מתחיל כמה חודשים לפני יום המעבר עצמו. מחפשים דירה, מתרוצצים לסגירת כל הנושאים הכספיים והמשפטיים ובסופו של דבר מתקרבים ליום הכול כך חשוב שהוא יום מעבר הדירה.

כדי לעבור יום זה עם לחץ מופחת, ריכזנו לכם ארבעה טיפים אקוטיים שכדאי לכם להיעזר בהם כדי להקל עליכם ביום זה.

בחירת מובילים הוגנים

כדי למנוע עוגמת נפש, חשוב לבחור מראש במובילים שקיבלתם עליהם המלצה טובה מחברים או בני משפחה שהשתמשו בשירותיהם והיו מרוצים. חשוב לבצע סקר שוק כדי לדעת מה אומדן העלויות של מעבר דירה הזהה למבנה שלכם, מאיזו קומה לאיזו קומה, וכך לא תשלמו מחיר מופרז.

כדי לסגור את כל הפרטים הטכניים, רצוי שנציג חברת ההובלות יגיע לביתכם, יראה את הכניסה לבית, את המרחק מהכניסה לחניה, את גודלה של המעלית ואת המבנה של המדרגות, כך יהיו בידיו כל נתוני המרחק של הסבלות. לאחר מכן הוא יגיע לדירה ויראה את כמות התכולה הן מה שארוז והן מה שעדיין לא ארוז. על פי כמות אמתית זו הוא יעביר הצעת מחיר קונקרטית וסופית.

בהסכם העבודה בין הצדדים יירשם המחיר הסופי שנקבע בין הצדדים כך שלא יהיו דרישות תשלום נוספות ולא צפויות ביום המעבר.

אריזה נכונה של כל הפריטים

האפשרות הראשונה היא שבעלי הדירה יארזו את כל התכולה. בהתחלה את כל המוצרים שאין בהם שימוש יום יומי כמו בגדי חורף אם עוברים בקיץ, ספרים וכלי מטבח המשמשים לאירוח. לקראת יום ההובלה עצמו, אורזים את על שאר הפריטים ומשאירים מוצרים לשימוש בימים האחרונים טרם ההובלה. לדוגמה משאירים בגדים בודדים לילדים ולכם, כלי אוכל בודדים שני זוגות נעליים וכו'.

על כל אחד מהארגזים יש לכתוב באופן מדויק מהי תכולתו. לדוגמה צעצועים, ספרים, בגדים של אבא, אימא, בן וכו'.

אפשרות נוספת היא להזמין מחברת ההובלה גם שירותים נלווים כמו אריזה ופריקה תמורת תשלום נוסף וכך העובדים המיומנים שלהם יבצעו זאת באופן אחראי ומקצועי.

שירותי מנוף

שימוש בשירותי מנוף תופס תאוצה כיוון שהוא מאפשר פעולה מהירה של הוצאת הארגזים מהבית הישן ושל העברתם לבית החדש. הארגזים מועמסים על הרמפה העולה מעלה מעלה עד הקומה הנכונה ושם מוצאים החוצה ומועברים לחדרים הרלבנטיים. כך הליך המעבר מתקצר באופן מאד משמעותי.

השימוש במנוף מייתר את הצורך בשימוש שסבלים רבים שעולים ויורדים במשך שעות עם ציוד כבד מאד במדרגות או במעלית.

העברה לאחסון

אם הדירה עדיין אינה מוכנה, ימליצו לכם המובילים על שרותי אחסון לתקופת הביניים עד שתוכלו להיכנס לדירה. אופן האחסון שיבצעו המובילים, הוא חשוב ביותר כיוון שאם הלקוחות ירצו לשלוף מעת לעת חלק מהציוד על פי צורך כמו לדוגמה בגדי קיץ, יוכלו לבצע זאת בנוחות וביעילות ללא הצורך להוציא את כל התכולה עד ההגעה לארגזים הנחוצים.

דילוג לתוכן