"`html
שירות לקוחות 019: שעות פעילות וכל מה שצריך לדעת
שירות הלקוחות של 019 הוא כמו שוקולד מומס – מתוק, מרגיע, ולעיתים, ממש חם! אבל מחכים לכם כמה הפתעות בדרך. אז אם אתם מתכננים להתקשר למוקד השירות, כדאי לדעת מה מחכה לכם – ולא, אני לא מתכוון למעריצי הז'אנר הנמוכים. אז מה יש לנו כאן? שעות פעילות, דילים שווים, וגם קצת הומור. קחו כיסאות, פופקורן, ובואו נצא למסע הזה!
שעות פעילות: כשהשיחות גולשות לשעות לא שעות
ובכן, נגדיר את זה ככה: שעות הפעילות של שירות הלקוחות של 019 נושקות את השעות המוכרות והמשעממות של יום שני – ומסוגלות להפתיע אתכם גם כאן:
- ראשון עד חמישי: 08:00 עד 20:00
- שישי: 08:00 עד 13:00
- שבת: סגור, כי אפילו טכנולוגיה צריכה חופשה!
האם חשבתם פעם למה שירות לקוחות עובד רק ביום שישי בבוקר? כי כנראה, זה הזמן בו המוקדנים מתעצלים נטו לגרר את השיחה לאור היום!
איך לעבור את השיחה בהצלחה?
נכון, שיחה עם מוקדן שירות לקוחות יכולה להיות כמו חידון "חפש את המטמון": אתה לא יודע מה תמצא, יש שאלות, תשובות ואפילו חידושים. אז איך תעברו את זה בחצי שעה?
- תשאלו שאלות חכמות: במקום לשאול "מה הטלפון של השירות?" תנסו "איך אני יכול לקבל הטבה על חשבון סלולר?"
- שמרו על סבלנות: לפעמים, המוקדן מנסה למצוא את ה GPS לכתובת שלכם – כאלה שלא תמיד מוצאים!
- אל תשכחו לפתח קשרים: מה שנקרא, להתיידד. גם בעידן הדיגיטלי, קשר אנושי הוא המפתח!
לא יודעת מה לעשות? הנה כמה טיפים:
1. חפשו פתרונות באינטרנט
לפעמים, התשובה שאתם מחפשים נמצאת רק קליק אחד מכם. החליפו את השיחה במוטיבציה עקבית לחפש באינטרנט!
2. צ'אט עם בוטים
אם נגמרו לכם המזומנים, ופשוט חייבים לבקש משהו – פנייה לבוט יכולה להיות גם רעיון טוב. אבל רק אחרי שוידאתם שהוא לא חמוד יותר מהמוקדן.
3. צפו בדרך לשיחת טלפון
תנו לעצמכם זמן שקט לפני השיחה. חפשו משהו מעניין כדי להתרכז, כדי שלא תסיימו את השיחה בשאלה "אז מה יש לך לחדש לי?".
והשירות בשעות הוצאות? מה קורה שם?
אה, שעות העבודה, השעות שבהן אנחנו מתים להגיע למוקד, ואז לא יודעים איזה צד להרים – ללקוח או למוקד. העניין הוא, רבותינו, שגם לשירות הלקוחות של 019 יש שעות פעילות מפתיעות בפנים, אם טרם גיליתם:
- במשך שעות העבודה: השירות זמין, עם מוקדנים שישמחו לעזור.
- בשעות שלא נוחות לכם: תכלס, בלילה ובלילה… כי לכל אחד יש שלווה בלילה!
שאלות נפוצות
- מה שעות הפעילות של 019? ימים ראשון-חמישי 08:00-20:00, שישי 08:00-13:00, שבת סגור.
- האם יש צ'אט עם שירות לקוחות? כן, בוט שירות לקוחות פועל במספר שעות.
- כיצד לגלות אם יש מבצעים זמינים? היכנסו לאתר הרשמי או בדקו את הניוזלטר.
- מה לעשות אם השירות לא עונה? אתם יכולים לנסות לגשת לאופציה של צ'אט.
- האם השירות זמין בכל מיני יום? רק בעת שעות פעילות שצוינו!
מה קורה כשצריך שירות לא צפוי?
שירות לקוחות הוא כמו מעבר לשכונה חדשה: אתם לא יודעים מה לחכות – פתאום קורים דברים מעניינים. בשיחת שירות לא צפויה, ההמלצה היא לנהוג כמו שאתם נוהגים במכונאות:
- חפשו רמזים: כל שיחה היא קרש קפיצה!
- שאלו על מעקבים: איך תדעו שהבעיה שלכם נפתרה?
- כשהשיחה תקועה: אם אתם מתים לזרוק בדיחה, עכשיו הזמן!
סיכום: תמצאו את עצמכם ב-019!
לסיום, השירות של 019 הוא כמו קוקטייל של פירות טריים: מתוק במידה, ועם טיפת חמיצות! אם תתעדכנו בשעות הפעילות, תתכוננו לשיחה עם המוקדנים ותיקחו את הזמן במחלקת שירות הלקוחות – אתם בסביבה טובה. אז קדימה, תתקשרו, תשלחו הודעה, ותהנו מהשירות! אל תשכחו, בסופו של יום, השירות כאן בשבילכם! ואם לא? אולי שטרית יותר מעשית?
"`