העבירו לי כסף בביט ואני לא רואה את זה!

העבירו לי כסף בביט ואני לא רואה את זה בחשבון!

בוקר טוב, חלב ודבש! אתם מתעוררים עם הכמיהה לראות את הכסף שהחבר שלכם העביר לכם בביט. אתם יודעים, לא כמו הכסף של ההוא מהכיתה שלא החזיר לכם את ההלוואה על הפיצוחים. רוכשים, רוכשים, רוכשים… ולפתע מגיע המסך המפחיד: הכסף לא נמצא!!

אז מה הולך כאן? אתם לא לבד. עשרות כדי לגדול עשויים למצוא את עצמם באותה הסירה. ככה זה עם כל הנושא של העברות כסף דיגיטליות, ודבר ראשון שאנחנו רוצים לעשות זה להסביר את האבסורד הזה בדרך הקלה ביותר.

איך זה אפשרי? 5 סיבות עיקריות

  • בעיות ברשת – לפעמים, תקלות אינטרנט הן כמו הפלאפל שצריך טחינה – לא תמיד הכל מתממש.
  • שגיאות בהקלדה – קיבלתם כסף מקובי, אבל שכחתם שהשם שלו זה actuallyרותי? עלול לעלות ביוקר.
  • תיוג לא נכון – תליתם תיוג “רעננה” במקום “תל אביב”.. והנה יש לכם את הספינה שהלכה לאיבוד.
  • תקלות במערכת – גם לתוכנות יש ימים לא טובים, כמו חבר שיכור ששכח איפה הוא השאיר את המפתחות.
  • ביטול עסקה – אם הכסף לא עבר, אולי זה כי החבר שלכם שינה את דעתו אחרי שצפה בסרט על מזוודות כסף!

כיצד לבדוק אם הכסף עבר?

בראשית הדרך, יש לבצע מספר צעדים פשוטים. אם אתם רוצים לשפר את הסיכויים שלכם למצוא את הכסף המסתורי, תעזרו בשאלות הבאות:

  • האם בדקתי את כל ההודעות מהביט?
  • האם הפעלתי את האפליקציה מחדש? (שזה כמו לקום בבוקר אחרי יומיים של מסיבת בית)
  • האם אני יודע להיכנס לחשבון הבנק שלי? (ואלה שמדברים על ביט מכניסים קל להיתקע בהקפאה)
  • האם בקשתי מהשולח confirmar את העסקה?

עכשיו, מה אני עושה?

אם בסוף כל זה הכסף שלך עדיין "לוהט וסמוי", הגיע הזמן לפעול! מה עושים? הנה כמה צעדים!

  • שולחים הודעת פוש לחבר – נו… שכרם ואם יש משהו לא בסדר.
  • בודקים עם הספק הביט – לפעמים הספק מתבל את השמות, אבל הוא גם יכול לעזור.
  • ממתינים בסבלנות – כסף כמו חביתה, לפעמים לוקח זמן עד שזה מתבשל.
  • נפנים עצות משפטיות – יש עורך דין שם שבא לעזור!

אם אני לא מצליח, מה עכשיו?

אוקי, נניח שניסיתם הכל, אפילו ניסיתם לשיר לו שיר געגועים בקול רם. מה עכשיו?

  • שולחים מייל לשירות הלקוחות – שימו לב, זה כמו לשלוח מכתב למערכת המשפטית, אבל יותר נחמד
  • במערכת המשפטית? מה פתאום! רק advising!
  • יוצרים קשר עם עורך דין – במקרים חמורים, החוק יכול לעזור!

שאלות ותשובות על ביט!

  • מה לעשות אם הכסף לא מגיע אחרי כמה ימים?

    נהל שיחה עם החבר שלך או השירות לקוחות. שיחה אולי שם קודם למצוא את הפתרון!

  • האם יש גבול להעברת סכומים בביט?

    כן, רצוי להשתמש במידע המוצג באפליקציה לפי דרישות המדינה שזה קורה בה.

  • מה לעשות אם התקבלה הודעת "העברה בוטלה"?

    השקפת השקפה: זה הזמן לגלות מה קרה באמת עם ההעברה!

לסיום, אם מישהו העביר לכם כסף בביט ואתם לא מצליחים לראות את זה, תזכרו שאתה לא לבד. הכל תלוי בטכנולוגיה, שרירותיות ושיוך משאבים שמזכירים לנו לא להגיע לרמת תסכול על מגש של כסף!

דילוג לתוכן