אריזה וסידור בית גדרה

אריזה וסידור בית גדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


אחד המאפיינים של ישראלים רבים הוא הגישה לפיה את העבודה יש לבצע כאן ועכשיו. מחשבה ותכנון נתפסים, לעיתים, כבזבוז זמן, ואם משהו ישתבש בדרך – נדע לתקן אותו בסוף התהליך. כאשר מדברים על אריזה וסידור בית גדרה לקראת מעבר דירה / משרד, גישה שכזו עלולה לגרום לכם לעבוד הרבה יותר קשה, ולשווא. אז אם הזמן שלכם יקר וגם אתם מבינים שהצלחת המעבר תלויה רבות באופן האריזה שלכם, הישארו עימנו וגלו כיצד לארוז ולסדר בקלות, במהירות וביעילות.

שם המשחק – סדר
כאמור, גולת הכותרת של אריזה וסידור הבית היא עניין הסדר. לרבים מאיתנו נטייה להתחיל מסודר, ובשלב מסוים להכניס לארגז אחד את התחתונים של סבא, מברשת השיניים של אימא והקלמר של הבת הקטנה. חשוב להימנע מכך ולבצע אריזה מסודרת בשלושה שלבים: מיון מקדים של החפצים, אריזה מוחלטת על פי החפצים בתוכה והחדרים שבה יש לפרוק אותה ובשלב האחרון – סימון בולט וברור של מה יש בפנים ולאן. אריזה שכזאת תגזול מזמנכם שעה – שעתיים, אבל תחסוך לכם בפריקה ובסידור שעות רבות פי כמה.



אריזה וסידור בית גדרה – נשבר הלב
בבדיקה שנערכה לפני שנים אחדות, נמצא שבממוצע נשברים / מתבלים / נקרעים / נהרסים בין 5 ל-10 אחוזים מהחפצים המועברים בתהליך מעבר דירה. מיותר, לא הכרחי ובקלות ניתן להפחית את זה לאפס. כדי למנוע שברון לב שכזה, יש להקפיד על מספר כללים: ראשית, למיין את כל החפצים בעלי פוטנציאל השבירה. יש לכם ספק אם החפץ שמולכם עלול להישבר? אל תיקחו סיכון.
שנית, לבצע אריזה חכמה, שזה אומר שימוש בחומרים מבודדים כמו ניירות פצפץ, עיתונים וחומרים מבודדים אחרים. חשוב למנוע מגע ישיר בין שני חפצים שבירים. לדוגמה – כוסות. שלא תגענה האחת בשנייה! שלישית, אל תתקמצנו על ארגזים. בפריטים שעלולים להישבר, יש לארוז בכמות קטנה ובמשקל סביר לנשיאה. רביעית, התעקשו על אופן הובלה ידני (אלא אם אין ברירה וחייבים מנוף או שימוש במכשירים תומכי נשיאה). רכזו למובילים את כל הארגזים והרהיטים השבירים במקום אחד, והדגישו בפני כל מוביל לפני שהוא סוחב את אותם פריטים, שמדובר במשהו שביר. גם את הפריקה חשוב לבצע בזהירות ועדינות מרבית.

חפצים יקרי ערך
עשר צלחות שיתנפצו לרסיסים לא יהיו שווים בערכם הכספי והרגשי לטבעת יהלום קטנה אחת, שעוברת במשפחה שלכם מדור לדור כבר 70 שנה. כל מה שיקר ללבכם ולא פחות חשוב – לכיסכם, העדיפו להעביר באופן אישי או באמצעות חברת הובלה בעלת מוניטין מוצלח וציוד מותאם שמציעה שירות אריזה וסידור בית גדרה להעברת ציוד שביר ויקר. עשו זאת באופן מאובטח וקפדני, עם תשומת לב מלאה בכל עת.

טיפים נוספים לאריזה וסידור נכונים
אריזה וסידור הבית – הנה כמה עצות נוספות: ראשית, בכל הנוגע לספרים – ארזו במשקל נמוך! אם אתם מרימים את ארגז הספרים ומרגישים את החוליה המרכזית בעמוד השדרה יוצאת ממקומה, סימן שהוא כבד מדי. שנית, ציוד אריזה מלא ומתאים עלול לחסוך הרבה כאב ראש בהמשך. סלוטייפ, סכין יפנית, ארגזים, עיתונים, טושים ועוד. שלישית, סדרו את הבית החדש מבעוד מועד. בלי מכשולים והפרעות. רביעית, במכשירי חשמל, הצמידו את כבל החשמל למכשיר באמצעות נייר סלוטייפ. חמישית, קחו את המעבר עם חיוך ובכיף. לא קל, נכון, אבל חיוביות תשפר את החוויה הכוללת!

אין לכם זמן לארוז ולסדר את הבית?
פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר על שירותי אריזה וסידור בית גדרה

דילוג לתוכן