הובלה בטוחה גדרה

הובלה בטוחה בגדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


אנשים מסתמכים על כך שאותה חברת הובלה בה הם בוחרים היא חברה שמתחייבת על הובלה בטוחה בגדרה. קרי, חברה שמתחייבת על תהליך הובלה שבמהלכו לא יינזקו חפצי התכולה ולא ייגרם נזק למובילים או לסביבת ההובלה. האם הדבר אפשרי והאם חברה אכן יכולה להתחייב ללקוח על הובלה בטוחה? אם כן, מה זה אומר ומה החובות של חברת הביטוח מבחינת החוק ומבחינת לקוחותיה? כל התשובות במאמר זה.

חובה – רישיון מוביל
חשוב לדעת שכל נותן שירות הובלה חייב ברישיון מוביל. כלומר, אדם אינו יכול לספק שירות הובלה בטוחה בגדרה או בכל עיר אחרת בישראל באם אין בידו 'רשיון מוביל' עבור אותו כלי מסחרי באמצעותו הוא מספק את ההובלה. נכון להיום בכל חברת הובלה יש קצין תעבורה שעובד בה או משוייך אליה והוא זה שאחראי על כל הקשור אל בטיחות כל סוגי רכבי ההובלה הקיימים בחברה. בנוסף, הוא זה שאחראי על כל היבטי הבטיחות הנדרשים עפ"י חוק, דבר שכולל הדרכות לנהגים, פיקוח על שעות נהיגה, הכנת תיק רכב, הכנת תיק נהג ועוד.



הובלת מנוף – כללי הבטיחות
הובלת מנוף חייבת להתבצע על ידי מפעיל מקצועי. טרם השכרת שירותיה של חברת הובלה תמיד יש לוודא שלאדם המפעיל את המנוף אכן יש רישיון מפעיל מנוף שמצביע על כך שהוא עבר את ההכשרה המתאימה להפעלת עגורן וזאת בהתאם לתקנות הבטיחות של משרד התחבורה. חשוב לדעת שהובלות מנוף אינן הובלות חדשות, שכן אלו מיושמים שנים רבות ברחבי יבשת אירופה וזאת על פי כללי בטיחות ברורים.

הובלה בטוחה בגדרה – גם בחורף
תנאי מזג האוויר החורפיים יכולים בקלות להפוך הובלה לפחות בטוחה ולכן חברת ההובלות שלנו מקפידה על מספר כללי בטיחות חשובים ביותר:

  • סוג הרכב – בחורף חברת ההובלה שלנו תגיע עם משאית סגורה (להובלת תכולת משרד או בית) או רכב מסחרי סגור במקרה של הובלה קטנה. רכבי החוף שלנו הם רכבים עם ארגזים סגורים ורמפות שעברו בדיקה ואישור של קצין תעבורה.
  • חיזוי מזג האוויר והיערכות נכונה – אנו ממליצים ללקוחותינו לבחור את יום ההובלה בהתאם לתנאי מזג האוויר (עונת החורף בענף ההובלות אינה עמוסה כמו עונת הקיץ). בוסף, אנו נערכים למזג האוויר ולדרכים חלופיות על מנת להבטיח הובלה בטוחה.
  • מובילים מנוסים – אנו מבטיחים לכם מובילים מיומנים בעלי ניסיון רב בהובלות חורף. מובילים אלו ימנעו ממצבים שיכולים להיות מסוכנים, כמו כבישים בעייתיים עם בורות, איזורים בהם מערכת הניקוז בעייתית ועוד. מוביל מנוסה תמיד יבחר בדרך בטוחה לנסיעה בחורף.



הובלה בטוחה בגדרה – לא מוותרים על ביטוחים
למרות הניסיון הרב, כולנו בני אדם ולכן יכול להיווצר מצב בו חפץ זה או אחר יינזק ולכן חשוב לא לוותר על הכיסוי הביטוחי. הובלה בטוחה בגדרה היא הובלה הכוללת ביטוח שמכסה על מצבים בהם נגרם נזק לציוד שלכם בעת העברתו. האפשרויות הן: פוליסה לסחורות בהעברה שמבטחת את כל המטען בזמן הובלתו מנקודה אחת לנקודה שנייה. ביטוח צד ג' שיבטיח לכם הלקוחות פיצוי באם נגרם נזק בעת ההעברה. כיסוי ביטוחי על טעינה ופריקה וזאת על מנת להבטיח פיצוי במקרה של נזקים שהתרחשו בעת פריקה או טעינה של ציוד. תוספת כיסוי ביטוחי למנוף וכיסוי לשינוע של התכולה מרגע פריקתה ועד להנחתה ביעד המבוקש. בהצלחה!

דילוג לתוכן