הובלה לסטודנטים גדרה

הובלות לסטודנטים בגדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


מצאתם דירה ליד האוניברסיטה או המכללה? אגודת הסטודנטים החליטה לאפשר גם לכם ליהנות מחדר במעונות במחיר אטרקטיבי במיוחד? מצאתם דירה חלומית במיקום אידיאלי בעיר הגדולה? מזל טוב! כעת הגיע הרגע בו אתם צריכים לחשוב היטב ולרשום לפניכם מהי התכולה אותה אתם מעוניינים להעביר לדירה החדשה, לקבוע תאריך בו אתם מעוניינים לעבור ולהתקשר אל חברת הובלות שמספקת שירות הובלות לסטודנטים בגדרה ובחלקים אחרים של הארץ.

יקר לכם מדי? הובלות לסטודנטים לרשותכם
בדקתם מחירים בחברות הובלה ונראה לכם שהעולם השתגע? אתם צריכים להעביר רק פריט אחד או כמה חפצים בודדים וזאת משום שהדירה אליה אתם נכנסים מרוהטת למשעי או שהחלטתם לחסוך? עצרו עכשיו! יש פתרון להכל! נכון להיום יש חברות הובלה שמפעילות שירות מיוחד המיועד לסטודנטים. שירות זה מאפשר לרוב הסטודנטים לבצע הובלה של כל החפצים אותם הם מעוניינים להעביר למען החדש שלהם במחיר הגיוני ואפשרי לכמעט כל כיס. כיצד תדעו שאכן אותה חברת הובלה מציעה לכם שירות הובלות לסטודנטים? על ידי בדיקת הדברים הבאים.



שירות הובלות לסטודנטים- הובלות קטנות
הדבר הראשון והחשוב אותו יש לקחת בחשבון בכל הקשור אל הובלות לסטודנטים בגדרה ובערים אחרות בישראל הוא שבדרך כלל מדובר על הובלות קטנות או הובלות משולבות. רוב הסטודנטים אינם בעליהם של חפצים כבדים וגדולים ורובם חיים בדירות שותפים מרוהטות או דירת מעונות המרוהטת בריהוט בסיסי. לכן, ההובלות המתאימות לסטודנטים הן בדרך כלל הובלות קטנות, קרי, הובלות של מספר פריטים בוואן או טנדר במחיר משתלם במיוחד.
הובלות קטנות מצריכות משאית אחת/טנדר או רכב מסחרי קטן להעברת התכולה הנדרשת ואין בה צורך לשירותי אריזה מקצועיים. ההובלה הקטנה יכולה להכיל מפריט אחד בודד ועד עשרים ארגזים וממוצע העלות של הובלה זו היא בסדר גודל של כמה מאות שקלים בעונת החורף. בעונת הקיץ, לעומת זאת, העונה שנחשבת לעונת ההובלות, העלות יכולה להאמיר גם ל- 1500 ₪. (תלוי בכמות הפריטים אותם הסטודנט מעוניין להעביר).

סטודנטים והובלות משולבות
אפשרות נוספת המיועדת אך ורק לסטודנטים שמעוניינים להעביר לדירה הסטודנטיאלית שלהם כמות לא קטנה של פריטים, ביניהם פריט כבד או גדול זה או אחר היא הובלה משולבת. כאן מדובר על משאית הובלה אחת הכוללת תכולה של 2-3 לקוחות. המובילים מגיעים בשעות שונות לכל לקוח, מעמיסים את התכולה שלו ומורידים את התכולה ביעדים המבוקשים. כאן ההוצאה נחלקת בין 2-3 אנשים ולכן מדובר על הובלה זולה יותר, המתאימה גם לסטודנטים.

הטיפים שיעזרו לכם בחיים – הובלות לסטודנטים בגדרה

  • ציינו את סוג ההובלה – בעת התקשרות אל חברת ההובלה שלנו תמיד ציינו את העובדה שאתם סטודנטים ומעוניינם בהובלה זולה במחיר המתאים לסטודנטים.
  • פירוט מלא – תמיד תתארו למוביל את הכמות המדויקת של הפריטים אותם אתם מעוניינים להוביל, את סוג הפריטים והאם מדובר על פריטים גדולים וכבדים. פירוט זה יאפשר לנו לספק לכם הצעת מחיר ברורה ומדוייקת ללא "הפתעות" ביום ההובלה.
  • שימרו על ראש פתוח – אל תשללו הובלות לסטודנטים בגדרה מסוג הובלה משולבת. הובלות אלו הכוללות מספר נקודות איסוף יוזילו את מחיר ההובלה שלכם באופן משמעותי, דבר שיאפשר לכם מרווח נשימה כלכלי.
  • גמישות שתוביל לחסכון- הימנעו מסוף החודש(יקרים יותר), נסו לא לעבור ביולי אוגוסט (חודשי השיא).



מעוניינים בפרטים נוספים אודות הובלות סטודנטים לגדרה? השאירו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן