הובלת ארון גדרה

הובלת ארון בגדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


מעוניינים לפרק את ארון הקיר שלכם ולהוביל אותו בבטיחות לדירה החדשה אותה שכרתם או קניתם? מעוניינים להוביל את הארון בשלמותו, אך אינכם יודעים כיצד ניתן לעשות זאת ללא גרימת נזקים? לא מעוניינים לוותר על ארונות המטבח וגמרתם אומר לפרק אותם, לארוז אותם ולהוביל אותם לדירה החדשה? אם את מצויים באחת מהסיטואציות שתוארו כאן, הגיע הזמן לאתר חברת הובלות שמציעה שירות הובלת ארון בגדרה, חברה שתבטיח לכם הובלה בטוחה ומקצועית של הארון שלכם. מה כל כך חשוב בהובלה מסוג זה? התחילו לקרוא!

הובלות ארון – על מה מדובר?
הובלות ארון בגדרה משתייכות אל קטגוריית 'הובלות קטנות' או 'הובלות משולבות'. אם בעבר הלא רחוק אנשים שקדו על פירוק הארון והעברתו בחלקים במכונית הפרטית שלהם, כיום אנשים שוכרים את שירותיה של חברת הובלה שתבצע עבורם את העבודה במהירות ובמקצועיות. בנוסף, וזאת בעקבות לקחי העבר בהם אנשים נתקלו בקושי להרכיב את הארונות בחזרה וזאת משום פירוק לא מקצועי מלכתחילה, חברת ההובלה שלנו מספקת שירות פירוק והרכבה של ארונות ורהיטים שונים.
במסגרת השירות, אנשי המקצוע יבחנו את הארון ויקבלו החלטה באם כדאי להזיז אותו מהמקום בו הוא ממוקם והאם הוא יעמוד בפירוק והרכבה מחדש או שמא עדיף להיעזר בשירות הובלת מנוף ולהניח את הארון כפי שהוא על במת ההרמה של המנוף. שכן, כאן אין מקום לטעויות.



סוגים שונים של ארונות להובלה
חשוב לקחת בחשבון שלא כל הארונות ניתנים להובלה ולגבי כל ארון חשוב לתאם את אופן ההובלה המתאים ביותר. נכון להיום יש מספר סוגי ארונות, ביניהם ארונות קיר, ארונות הזזה, ארונות עם דלתות וארונות אמבטיה. ההמלצה שלנו היא בדרך כלל להימנע מעקירות ארונות קיר וארונות אמבטיה מהקיר (אלא אם מדובר על ארונות ניידים שאינם מוצמדים לקיר) ותמיד לבדוק מהו החומר שממנו הארון עשוי וזאת על מנת לדעת האם יש טעם בהעברה של הארון מיעד אחד לשני.

עלות הובלת ארון – מה היא כוללת?
מחיר הובלת ארון בגדרה אינו כולל את מחיר הפירוק וההרכבה של הארון. יש לוודא שמחיר השירות כולל הובלה של הארונות הספציפיים שברשותכם, אם הכוונה היא אל ארונות המורכבים מ- 2 עד 5 דלתות, ארונות הזזה גדולים, ארונות נעליים וכל סוג נוסף של ארון אותו אתם מעוניינים להוביל. חברת ההובלות שלנו מספקת שירות מקצועי של פירוק והרכבה, דבר שכולל התקנה של הארון לקיר ביעד החדש, אך תמיד חשוב לעדכן אותנו שאתם אכן מעוניינים בשירות נלווה זה שכן העלות עליו היא עלות נפרדת. העלות תיקבע בהתאם לסוג ההובלה וגודל הארון.

אפשרויות ההובלה
הובלה קטנה – הובלה שאידיאלית לסטודנטים שמעוניינים להוביל כמות מצומצמת של פריטים או לאדם שמעוניין להוביל פריט או שניים. היתרון: המחיר. החסרון: אין.
הובלה משולבת – כאן מדובר על משאית אחת שמאגדת בתוכה תכולה של מספר לקוחות, דבר שמוזיל משמעותית את מחיר ההובלה (לעומת הובלה סטנדרטית של משאית פר לקוח). היתרון: המחיר. החסרון: לרוב, אין שליטה על זמני הובלה.
הובלת ארון עם מנוף – כאן מדובר על הובלה הכוללת משאית עם מנוף ובמת הרמה. הובלה זו אידיאלית לארונות גדולים/כבדים שאינם ניתן לפירוק ולא ניתן להוביל אותם באמצעות מעלית.

מעוניינים בהובלת ארון במחיר אטרקטיבי בגדרה?
השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן