הובלת דירה בגדרה

הובלת דירה גדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


עוברים דירה? רוצים להבטיח לעצמכם שירותי הובלה ומעבר מקצועיים? זה הזמן לדעת הכול על שירותי הובלת דירות ברחבי גדרה.
הובלת דירה גדרה הינו שירות מקצועי נוסף המוצע על ידינו. שירות זה מיועד לצרכי מעבר דירות מכל סוג ובכל גודל בכל רחבי גדרה והוא מותאם באופן פרטני לצרכי המעבר והיקף התכולה המיועדת להובלה לדירת המגורים החדשה אותו שכרתם או רכשתם ברחבי גדרה.

שירות מקצועי להובלת דירות בגדרה- מה הוא כולל?

הובלת דירות בגדרה הינו שירות מקצועי הכולל בין היתר: הליך מיון מקדים של פריטי התכולה המיועדים למעבר ואריזתם בהתאם לקטגוריות מוצר שונות: מוצרי חשמל, כלי מטבח, כלי מיטה, בגדים, כלי בית וכדומה. בנוסף, השירות כולל פירוק של מערכות ריהוט משולבות והרכבתן בדירת המגורים החדשה אליה אתם עוברים. לאחר שלבי ההעמסה ופריקת התכולה בדירת המגורים החדשה, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירות נוסף המיועד למטרות פיזור קופסאות האריזה בין חדרי הדירה השונים בהתאם לייעודם.



שירותי אריזה לצרכי הובלת דירות בגדרה

כחברת הובלות מנוסה ומקצועית, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות משירותי אריזה מקצועיים הכוללים גם הליך מיון מקדים של תכולת הדירה המיועדת למעבר. שירות זה מבטיח לכם אריזה פונקציונאלית ובטיחותית של כל פריטי התכולה העומדים לרשותכם. אנחנו דואגים לרישום מדויק של פריטי התכולה המובלים על ידינו ועל גבי כל אריזה ואריזה אנו מדביקים מדבקת ענק בתוכה רשומים פריטי התכולה המצויים בתוך האריזה.

הובלת דירות עם מנוף

אצלנו תוכלו למצוא פתרונות מעשיים ומקצועיים לכל צורך ואתגר הנלווה לפעולות ההובלה, לרבות, שירות הובלת דירה גדרה באמצעות מנוף ומנגנוני הרמה שונים. שירות זה מיועד לצרכי הובלת דירות הממוקמות בקומות גבוהות ו/או בתוך מבנים ישנים בהם לא קיימת תשתית בטיחותית להובלת פריטי התכולה אל מחוץ לדירה. שירותי ההובלה באמצעות מנוף מיושמים על ידינו בסיועם של מנופאים מוסמכים ובעלי רישיון לצורך ביצוע העבודה.

אנחנו מובילים את כל סוגי התכולה בכל סוגי הדירות ברחבי גדרה!

שירות הובלת דירה גדרה המוצע על ידינו מותאם לכל סוגי התכולות המיועדות למעבר ולכל סוגי הדירות בהן אתם מתגוררים כעת ומהן אתם עתידים לעבור לדירות מגורים חדשות. לרשותנו, כל הציוד המקצועי הנדרש לצרכי ביצוע עבודות ההובלה ובין היתר אנו מקפידים לשים דגש מקצועי על ההיבט הבטיחותי של פעולות האריזה וההובלה ועד תכנון פונקציונאלי של מסלול ההובלה מדירת המגורים הנוכחית לדירת המגורים החדשה.
הידע, הניסיון והציוד המקצועי העומד לרשותנו, מבטיחים גם לכם הליכי הובלה איכותיים ומקצועיים ברמה הגבוהה ביותר והם מותאמים לכל אחד ואחת מביניכם באופן פרטני.

הובלת דירות בגדרה לאורך כל ימות השנה

שירותי הובלת דירות גדרה מוצעים על ידינו לאורך כל ימות השנה ואת פעולות ההובלה אנו מצבעים גם בימי סערה וחורף אמיתי וגם בימי שרב כבד במיוחד. צוותי ההובלה שלנו מורכבים מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים היודעים להתמודד עם כל אתגר מקצועי הניצב בפניכם לאורך השלמת הליכי ההובלה.

רוצים לדעת יותר על שירותי ההובלה המוצעים על ידינו? צרו איתנו קשר עוד היום!

דילוג לתוכן