הובלת מנוף גדרה

הובלת מנוף בגדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


אם עד לפני עשרים – שלושים שנה, הובלת דירה באמצעות מנוף הייתה נפוצה בעיקר בגלל היעדר מעליות, חדרי מדרגות צרים ומעליות דחוסות, הרי שכיום הסיבה העיקרית היא הרהיטים שגדלו באופן משמעותי (עם דגש על מיטות ושידות לסלון), לצד הוזלת העלויות המשמעותית שחלה בענף. הובלת מנוף בגדרה נפוצה במיוחד, לאור ריבוי הבניינים הישנים, היוצרים שילוב שוויוני בין הסיבה של פעם לשימוש במנוף לסיבה של היום.

למה מנוף בגדרה?
לעיתים שימוש במנוף הינו צורך הכרחי, אך במקרים רבים, גם אם אפשר להסתדר בלי המנוף, מגלים שההובלה, בעזרתו קלה יותר ומהירה הרבה יותר. אם תכינו את החפצים והרהיטים מבעוד מועד בקרבת עדן החלון ממנו הם יועברו אל משטח המנוף, תוכלו לסיים את הוצאת החפצים מדירתכם בזמן קצר משמעותית מאשר ללא מנוף. חושבים לעבור דירה בזמן הקרוב? אז בואו תשמעו מה יש לנו לספר לכם על הובלת מנוף בגדרה.



הובלות מנוף בגדרה – מידע
ה"מנוף" עליו אנחנו מדברים הוא, למעשה, רכב המצויד במשטח מתכת, אשר באמצעות מערכת הידראולית, יכול לטפס עד לגובה מסוים. שיטת העבודה הזו בטוחה לחלוטין לכם, לעובדי חברת ההובלה ולציוד שלכם, והמשטח הגדול והיציב מאפשר להניח עליו הכל – החל מקופסאות וקרטונים, דרך מכשירי חשמל ועד בסיסי מיטה, מזרונים ופריטי ריהוט כבדים וגדולים. גם ציוד שביר, ציוד רגיש (כמו ציוד רפואי) וציוד של חברות ועסקים (ארונות תקשורת, למשל) ניתן להעביר באמצעות המנוף.
הובלת מנוף אפשרית כמעט מכל דירה ובית, כל עוד הם לא גבוהים מדי עבור המנוף. לעיתים, ההובלה מאתגרת קצת יותר (תלוי בחלון, במעקה ועוד), אך ב-99% מהמקרים, היא אפשרית. נדמה שכאשר מדובר על הובלת מנוף בגדרה, האתגר הגדול ביותר הוא מציאת חניה בסמוך למקום ההובלה… במקרים מסוימים, תתבקשו לסייע לתהליך באמצעות שמירת מקום החניה אל מול הדירה המיועדת.

כל היתרונות של הובלת מנוף בת"א
כאמור, הובלת מנוף הינה מהירה יותר באופן משמעותי. בשל היעדר החשש מפתחים צרים, ניתן לעטוף את החפצים והרהיטים באופן מושלם ללא חשש להוספת נפח שלא יאפשר מעבר. שיטת ההובלה מאפשרת העברת ריהוט גדול במיוחד (כמו למשל פסנתרים) וריהוט שניתן לפרק, אבל עדיף שלא. היא גם מונעת פגיעה בבניין – בקירות, במעקה חדר המדרגות, ברצפה וכו'. הסיכוי לנזק לחפצים פוחת משמעותית גם כן, כך שיתרונות להובלה במנוף לא חסר.

הובלת מנוף בגדרה – פרטים נוספים
התשלום עבור שירות הובלת מנוף הינו על פי זמן העבודה מרגע הגעת הרכב ועד רגע עזיבתו את הדירה החדשה. לאחר הזמנת שירות מהחברה, תתבקשו לתאר את סך הפריטים שתרצו להעביר. לעיתים תקבע פגישה כדי לבחון את גודל ומהות ההובלה באופן ישיר. צוות ההובלה יכיל לרוב בין עובד אחד לשני עובדים, אם כי בהובלות גדולות המספר יכול להגיע גם לארבעה ואף חמישה.
אז בפעם הבאה שאתם, תושבי גדרה, עוברים דירה, שקלו ברצינות להשתמש בשירותי מנוף. יישום החלטה זו יחסוך לכם הרבה כאב, זמן ולפעמים כסף. הובלת מנוף בגדרה – עוברים דירה בכיף ובמהירות.

דילוג לתוכן