הובלת פסנתר גדרה

הובלת פסנתר בגדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


הובלת פסנתר בגדרה ידועה כמורכבת ביותר וזאת משום משקלו המאסיבי של הפסנתר, המבנה המורכב שלו והמערכת המכאנית העדינה של כלי נגינה זה. כל הנתונים הללו ממחישים את המורכבות של הפסנתר ואת הצורך במובילים בעלי מומחיות מיוחדת בסוג זה של הובלה. באם גם אתם רכשתם פסנתר חדש או יד שנייה, קיבלתם פסנתר בירושה או שפשוט החלטתם לשדרג את חייכם ולעבור דירה, הגיע הזמן להכיר את כל הנקודות החשובות אודות הובלות פסנתר.

קצת על הפסנתר
ישנם סוגים שונים של פסנתרים ויש לתכנן היטב את ההובלה של הפסנתר בהתאם לגודל שלו, למשקל, למבנה ולמאפיינים נוספים שלו. המשותף לכל הפסנתרים הוא שמדובר על כלי נגינה יקר וכבד. משקלו של פסנתר נע בין מאה למאתיים ק"ג (פסנתר כנף הוא בעל המשקל הגבוה ביותר) ולכן חברת הובלות שמבצעת הובלות של פסנתרים תחזיק בציוד להרמת משאות כבדים, כמו למשל מנוף וציוד נוסף שיבטיח לכם הרמה של הפסנתר והעברתו ממקום למקום ללא גרימת נזק לפסנתר בו השקעתם כספים רבים. רוב הפסנתרים שוקלים לא מעט משום שהם עשויים חומר גלם מאסיבי, כמו למשל עץ מלא והמיתרים שלוהםעשויים מפלדה, דבר שמוסיף משקל לכלי נגינה זה.



מורכבות הובלות פסנתר
הובלת פסנתר בגדרה או בערים נוספות בארץ מוכרת כהובלה מורכבת וזאת משום ששני מובילים אינם יכולים להעביר פסנתר באופן ידני, כפי שהם מעבירים תכולה אחרת בבית. פסנתר הוא כלי נגינה מורכב ורגיש וכל מכה הכי קטנה יכולה לפגוע במערכת הצלילים שלו, דבר שיחייב את בעל הפסנתר להוציא סכומים לא קטנים על תיקונו. הפסנתר כה רגיש עד כי מכה בקלידים, בקופסאת המערכת ואפילו מכה במשטח החיצוני של הפסנתר, יכולה לפגום במערך הצלילים שלו. מסיבה זו תמיד חשוב לוודא שאותה חברת הובלות פסנתר אותה אתם בוחרים היא חברה בעלת ניסיון בהובלות מסוג זה, שמחזיקה בציוד המתאים להובלה, שחותמת אתכם על חוזה מפורט טרם ההובלה ומבטחת את הפסנתר ועל ידי כך מבטיחה כיסוי ביטוחי על כל נזק שעלול להיגרם לו במהלך ההובלה.

הובלות פסנתר בגדרה – לא מוותרים על הדברים הבאים

  • ניסיון – תמיד יש לוודא שחברת ההובלות בה אתם בוחרים מאגדת ניסיון בהובלת פסנתרים.
  • ציוד – יש לקחת בחשבון שגודלו של הפסנתר אינה מאפשר העברתו בפתחים סטנדרטיים ושימוש במעלית ולא ניתן לגרור פסנתר (שכן מדובר על לקיחת סיכון של פגיעה בו. לכן תמיד יש לוודא שהחברה אכן משתמשת בציוד מיוחד ובמנוף להעברתו.
  • ביטוח – חברת הובלות רצינית שמבצעת הובלת פסנתר בגדרה ובחלקים שונים של הארץ תמיד תבטיח ללקוחותיה ביטוח מוסדר.
  • חוזה – חברת ההובלות אף פעם לא תוותר על חוזה עבודה מפורט וחתום וזאת על מנת ליישר קו עם הלקוח בכל הקשור אל תאריך ההובלה, עלות (כוללת מע"מ), סוג ביטוח וכל מיני פרמטרים עליהם הוסכם בעל פה.



ומה לגבי עלויות? כאן חשוב לדעת שפסנתרים נחלקים למספר קטגוריות שעל פיהן תיקבע בסופו של דבר עלות ההובלה של הפסנתר. הקטגוריה הראשונה כוללת פסנתרים עד 150 ק"ג וכוללת כלים המוגדרים כקלים ועד 120 ס"מ. הקטגוריה השנייה כוללת פסנתרים שגובהם הוא בין 130-150 ס"מ ושוקלים בין 200-400 ק"ג. הקטגוריה השלישית משתייכת לפסנתרים בעלי גובה של 1.5 מטרים. בהתאם לקטגוריה ובהתאם לנקודת היעד והמוצא, נקבעת עלות ההובלה. בהצלחה!

דילוג לתוכן