הובלת רהיטים גדרה

הובלות רהיטים

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


תחום מעברי הדירה והובלות הרהיטים גורם לישראלים רבים לבלוע רוק בחשש ולהזיע רק מעצם המחשבה. ואכן, לעיתים מדובר בתהליך מייגע, גדוש באתגרים, עבודה ולא מעט כאב ראש. אבל אפשר גם אחרת. הובלות רהיטים, בין אם עקב מעבר דירה, משרד או כל סיבה אחרת, יכולה לזרום בצורה חלקה, מקצועית ומהירה, אם רק מקפידים על כמה כללים פשוטים. אז קחו דף, עט והרבה אוויר לנשימה, והישארו עימנו בכדי לגלות את הדרך אל ההובלה המושלמת…

תיאום ציפיות
הכלל הראשון הוא כזה הנכון לגבי תחומי חיים רבים, והוא תופס גם כשמדברים על הובלות רהיטים – תיאום הציפיות. בעיות רבות מתחילות כשהתיאור הטלפוני שנותן הלקוח לגבי סדר גודל העבודה לוקה באי דיוקים וחצאי אמיתות. האינטרס ברור – רצון להוזיל עלויות בדרך לא דרך (או סתם חוסר ידיעה / תשומת לב) – והתוצאה: עיכובי זמן במקרה הטוב ופגיעה ביכולת החברה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר במקרה הרע. אז תעשו לכם ולחברת ההובלות טובה – תהיו כנים, מדויקים ומפורטים ככל הניתן.



היערכות מקדימה
אז נכון, אתם משלמים כדי לקבל שירות, ואכן תקבלו אותו. אבל אם אפשר לעזור בגדול במאמץ קטן, לא כדאי לעשות זאת? היערכות מקדימה לקראת יום ההובלה תחסוך לכם זמן וכסף. מה זה אומר 'היערכות מקדימה'? לדוגמה – אם שולחן הסלון גדוש בתמונות, אגרטלים, שלטי טלוויזיה ומפת שולחן, פנו אותו לפני הגעתם של העובדים. אין מצפים מכם לקרב רהיטים לפתח הדלת, לפרק את רגלי הספה או לכסות את הכורסה של סבא בניילון נצמד, אבל גם עזרה קטנה עשויה לעשות את ההבדל.

חוזה מוסדר
הזמנת שירות הובלות רהיטים היא לא עניין של מה בכך. נטייה "לזלזל" בחשיבות העניין ולוותר על תיעוד הדברים באמצעות חוזה מוסכם, עלולה לעלות ביוקר. חוזה שכזה, מעבר לכך שמעיד על רצינות ומקצועיות, יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש בגמר העבודה. חוזה כזה צריך להכיל את זמני העבודה, מספר העובדים, מהות העבודה, נזקים ותקלות, תשלומים כוללים וסופיים, קרטונים וארגזים, פיצויים במקרים שונים ועוד. אל תרגישו חובה לחתום על חוזה באופן אוטומטי. קראו אותו ואם יש לכם השגות לגבי אחד הסעיפים או יותר, דרשו לשנות אותם. החוזה הזה הוא תעודת הביטוח שלכם.

ביטוח נזקים
ואפרופו ביטוח, רהיטים הם דבר יקר, שעלותם עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים. נזקים, שריטות, נפילות וחבטות הם משהו שקורה בתהליך הובלות רהיטים, ולא חשוב כמה החבר'ה מנוסים ומקצועיים. עשו לעצמכם טובה – צלמו מראש את הרהיטים שלכם ובטחו את שלמותם באמצעים השונים הקיימים. בגמר ההובלה, אל תשחררו את העובדים לשלום לפני שווידאתם שכלל הרהיטים הגיעו בדיוק כמו שיצאו. שריטה אחת על רהיט עתיק יומין ויקר ערך, עלול לחרב את התחושה בקלות.

הוזלת עלויות
מחירי הובלות רהיטים שונים מאוד בין תקופות השנה, בדיוק כמו הובלת דירות כללית. חודשי הקיץ, בעיקר יולי ואוגוסט, הם החודשים היקרים ביותר למעבר, בעוד בנובמבר – ינואר תשלמו עד 20 אחוז פחות. ימי שישי עולים יותר מאשר אמצע השבוע. ואם בכלל תרצו לחסוך, הציעו לחברה לארוז, לעטוף, אפילו להוריד בכוחות עצמכם רהיטים קלים. זה ישתלם לכם.
מעבר קל ונעים!

דילוג לתוכן