הובלה ואריזה דרום

הובלה ואריזה בדרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


אצל מרבית הישראלים זה מגיע אחת לכמה שנים וגורם ללחץ הדם שלהם לטפס לפסגות חדשות. מעבר דירה, איך שלא תסתכלו על זה, הוא תהליך הדורש תעצומות נפש גבוהות ואורח רוח מרשים. ובכל זאת, ישנם כמה כללים פשוטים, שהקפדה עליהם תהפוך את ימי האריזה וההובלה למעט נוחים יותר. הובלה ואריזה בדרום – ארבעה כללים לחיים נוחים.

כלל ראשון בדרך אל האושר: זמנים
למרביתנו נטייה אנושית טבעית לדחות דברים שלא מספקים לנו אושר והנאה. כך פני הדברים בכל הקשור להתעסקות עם נושא הובלה ואריזה בדרום. אז זהו, שכדי להפוך את העניין לקליל מעט יותר ולאפשר לכם לעסוק בו בנועם ורוגע ולא בלחץ וחשש, חשוב להקדים את תחילת התהליך ולרוץ איתו, כל יום קצת. הכוונה היא לבחירה בחברה הובלה, השכרת / קבלת ציוד אריזה, תחילת מיון, סימון ואריזה, היערכות מבחינת זמן, חופש מהעבודה, סידור לילדים וכו'. כמה זמן מראש? תלוי בפרמטרים שונים, בראשם גודל הדירה וכפועל יוצא – מאסיביות המעבר. בכל מקרה, ואם לא מפריע לכם לחיות למשך תקופה מסוימת עם מעט ארגזים וקרטונים בפינות שונות של הבית, מומלץ להתחיל עם העניין אפילו חודשיים מראש.



כלל שני: סדר וארגון
כמה פעמים ביום אתם שואלים את עצמכם או את יקירכם "איפה ה…(שלט / מפתחות / ארנק / פלאפון / ועוד)"? סדר וארגון הם לא נושא לגאווה ביום יום אצל מרביתנו, אך אם בימי שגרה מדובר בעיכוב קצר ומרגיז בדרך אל העבודה, במעבר דירה זה עלול להיגמר במפח נפש, אובדן חפצים יקרי ערך ועיכוב זמנים משמעותי במיוחד. החכמה היא לעבוד מסודר מהתחלה ועד הסוף, בלי חיפופים. גם חברת ההובלות יכולה לסייע לכם באריזה ובסידור וזאת על ידי שירות הובלה ואריזה בדרום, אך אם אתם מעוניינים לבצע זאת בכוחות עצמכם, גם אפשרי. הקפידו לא להניח באותו ארגז חפצים מחדרים שונים. ארזו ספרים בנפרד, חפצים שבירים בנפרד, וכאלו כבדים באופן חריג בנפרד. סמנו בגדול בטוש בולט מה יש בכל ארגז. מוטב להתחיל את האריזה עם ציוד וחפצים שאתם לא זקוקים להם בתקופת המעבר (ספרים שלא תקראו – מעולה! מברשת השיניים שלכם? פחות…) ולארוז בכל יום קצת, כדי לא להשתגע…

כלל שלישי: לא מוותרים על חוזה
בהמשך לנושא חשיבות הסדר, גם עניין החוזה מהותי ועשוי לחסוך לכם הרבה כאב ראש. שירות ההובלה כולל פרטים רבים, אלמנטים שונים וסיכונים לא קטנים (חפצים שנשברים או הולכים לאיבוד, בעיקר). חשוב שבין סעיפי החוזה יופיעו זמני העבודה, צוות העובדים, פתרונות במקרים שונים, פיצויים במקרים שונים, ביטוח נגד נזקים, מחירים סופיים ועוד. חשוב לתעד שריטות ופגיעות ברהיטים ובחפצים שלכם, אם ישנם. עדיף לערוך רשימה מסודרת של כל מה שאתם אורזים (או לפחות של הדברים הגדולים). ישנו חוזה עבודה סטנדרטי ומקובל בענף ההובלות, אך אל תהססו לבקש תוספות ושינויים, בהתאם לצורך.

כלל רביעי: גישה
תמרחו חיוך מטופש על הפנים, תשתטו ותשתוללו קצת, תעשו הפסקות אוכל וקפה אחת לשעתיים – שלוש, ותזכרו שבסוף התהליך, מחכה לכם דירה חדשה ונפלאה. גישה חיובית וחייכנית תעשה 90% מהעבודה בדרך לתהליך נעים ונוח. ותחשבו על זה… הובלה ואריזה בדרום – צעד קטן בדרך אל האושר…מעבר קל ונעים!

דילוג לתוכן