הובלת מיטה דרום

הובלת מיטה דרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


מחפשים אחר פתרונות הובלה איכותיים בדרום? רוצים להבטיח לעצמכם שירותי הובלה מקצועיים גם למטרות הובלת מיטה בדרום? זה הזמן לדעת הכול על שירותי ההובלה המוצעים על ידינו ברחבי העיר.
הובלת מיטה דרום הינו שירות מקצועי המוצע על ידינו במסגרת שירותי הובלות קטנות ברחבי דרום. שירות זה מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להוביל מיטות ברחבי העיר מכל נקודה לכל נקודה. השירות מיושם על ידי צוות מובילים מנוסה ומוביל בתחומו והוא מותאם לכל סוגי המיטות אותן אנו נדרשים להוביל, לרבות, מיטות יחיד, מיטות זוגיות, מיטות מים, מיטות מעוצבות וכדומה.



הובלת מיטות בדרום –מה כולל השירות?
השירות המקצועי שלנו להובלת מיטות ברחבי דרום כולל בין היתר:

  • פירוק מקצועי של המיטה
  • אריזת חלקי המיטה השונים באמצעות ציוד אריזה פונקציונאלי המגן בצורה הבטוחה ביותר על חלקי המיטה וזאת לאורך כל שלבי ההובלה
  • שינוע המיטה מנקודת האיסוף אל נקודת היעד הנדרשת
  • הרכבת המיטה בבית הלקוח



כמו כן, אנו מעמידים לרשותכם שירותי הובלת מיטה דרום באמצעות מנוף. שירות זה מאפשר בחלק מהמקרים (במידה ופתחי הכניסה לחדר השינה מאפשרים זאת) הובלת מיטות AS IS ללא צורך בפירוק והרכבה. לרשותנו, משאיות הובלה גדולות ומרווחות במיוחד המאפשרות שינוע והובלה של מיטת ללא צורך בפירוק.

הובלת מיטות בדרום- למי מיועד השירות?
שירותי הובלת המיטות מיועדים בין היתר לכל אחד מהמקרים הבאים:

  • לכל אותם מקרים בהם רכשתם מיטת יחיד או מיטה זוגית חדשה ואתם מעוניינים להוביל אותה מנקודת המכירה אל ביתכם.
  • לכל אותם מקרים בהם אתם נדרשים לשנע ולהוביל מיטות ברחבי העיר כחלק מהליך מעבר דירה.
  • לכל אותם מקרים בהם חבר/בן משפחה/מכר קרוב מוסר לכם את מיטתו ואתם נדרשים להוביל אותה מביתו לביתכם
  • לכל אותם מקרים בהם אתם עוברים דירה ואינכם מעוניינים להוביל את המיטה הישנה- במקרה זו אנו נדאג לפנות את המיטה משטח הדירה ולהעביר אותה לאתרי הפסולת ו/או המחזור בהתאם לתקנות העזר העירוניות המונהגות בדרום בכל הנוגע לאיסור השלכת פריטי תכולה במקומות שאינם מיועדים לצורך כך.



הובלות מיטות בדרום- למה דווקא איתנו?
כחברת הובלות מנוסה ומקצועית הפועלת לאורך כל ימות השנה בדרום וערים נוספות בישראל, אנו מודעים היטב למורכבויות ואתגרי ההובלה הנובעים בין היתר מצפיפות הכבישים בעיר, עבודות התשתית בעיר, המרווחים הקטנים בין המבנים לנקודות החנייה, בעיות החנייה בעיר וכדומה. הניסיון העשיר העומד לרשותנו בכל הנוגע לפתרונות הובלה בעיר, מאפשר גם לכם ליהנות מהליך הובלת מיטה דרום על הצד המהיר, המקצועי והבטיחותי ביותר וכל זאת תוך התמודדות מעשית עם כל אתגר הניצב בפנינו לאורך שלבי ההובלה.
במידה וגם אתם עומדים לקראת הליכי מעבר דירה והינכם נדרשים לפנות או להוביל מיטה כזו אחרת או מספר מיטות במקביל, אנו כאן לרשותכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ולהבטיח לעצמכם את השירות והמחיר הטובים ביותר.

דילוג לתוכן