הובלת מכונת כביסה דרום

הובלת מכונת כביסה דרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


רכשתם או ירשתם מכונת כבישה חדשה או משומשת? מחפשים אחר שירות הובלות מקצועי המתמקד בהובלת מכונות כביסה ברחבי דרום? בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי לכם אודות שירותי הובלת מכונות כביסה בחברתנו.
הובלת מכונת כביסה דרום הינו שירות מקצועי נוסף המוצע על ידינו. שירות זה מיועד למטרות פינוי, שינוע והובלה של מכונות כביסה מכל סוג ובכל גודל והוא מותאם גם לסקטור הפרטי וגם לסקטור המוסדי-עסקי. השירות המקצועי שלנו להובלת מכונות כביסה בדרום מיושם על ידי צוות הובלות מקצועי ומנוסה המתמחה בהובלת פריטי תכולה כבדי משקל ובמתן פתרונות הובלה לכל אתגר מקצועי עימו הוא נדרש להתמודד ברמת השטח.



שירותי הובלת מכונות כביסה – על מה מדובר?
השירות המקצועי שלנו למטרות הובלת מכונת כביסה דרום כולל בין היתר פתרונות שינוע והובלה של מכונת הכביסה מנקודת האיסוף אל נקודת היעד בדרך המהירה, הבטוחה והנוחה ביותר. לרשותנו, מערכות ציוד מתקדמות המאפשרות לנו לבצע את פעולת ההובלה במהירות וביעילות וכל זאת תוך שמירה מקסימאלית על מבנה המכונה.
במקרים מסוימים, אנו נעזרים במנגנוני הרמה כגון: ליפטים ומנופי זרוע, וזאת לצרכי נשיאת מכונות כביסה מדירות מגורים הממוקמות בקומות גבוהות ו/או במבני מגורים בהם המרווח בגרם המדרגות או במעלית איננו מאפשר את נשיאת המכונה בידיים.

הובלת מכונות כביסה בדרום –למי מיועד השירות?
שירותי הובלת מכונת כביסה דרום מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניינים לפנות, לשנע או להוביל מכונות כביסה מנקודת אחת לשנייה ברחבי העיר. בין יתר המקרים בהם קיים צורך לשירות הובלות זה תמצאו:

  • מקרים בהם רכשתם מכונת כביסה חדשה או משומשת ואתם נדרשים להוביל אותה מנקודת היעד לביתכם
  • מקרים שבהם קיבלתם לידיכם מכונת כביסה משומשת ואתם נדרשים להוביל אותה מביתו של מוסר המכונה לביתכם
  • מקרים בהם אתם עוברים דירה ומעוניינים לפנות את מכונת הכביסה בשטח הדירה הנוכחית- במקרים אלו אנו נפנה את המכונה הישנה מביתכם ונעביר אותה לאתרי פסולת או מחזור בהתאם לתקנות העזר העירוניות המונהגות בדרום בכל הנוגע לאיסור על השלכת תכולות בשטחים ציבוריים.
  • מקרים בהם אתם מנהלים עסק לניקוי יבש ואתם נדרשים לפנות, לשנע או להוביל מכונות כביסה תעשייתיות מנקודה לנקודה: רכשתם מכונות כביסה חדשות, המכונות הישנות יצאו מכלל שימוש, אתם עוברים מקום במסגרת הפעלת העסק וכדומה.



הובלות קטנות בעיר הגדולה- גם מכונת כביסה..
הובלת מכונת כביסה דרום הינו שירות מקצועי המוצע על ידינו במסגרת שירותי הובלות קטנות בדרום במסגרתם אנו מאפשרים לכם להוביל מנקודה לנקודה ברחבי העיר מספר מצומצם של פריטי תכולה עיקריים הנחוצים לכם לצרכי המעבר, לרבות, מכונות כביסה ביתיות, מייבשי כביסה, מוצרי חשמל בגדלים שונים ומערכות ריהוט כאלו ואחרות.
במידה וגם אתם מתכננים מעבר דירה בזמן הקרוב ובמידה וגם אתם נדרשים להוביל מכונות כביסה ברחבי דרום, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני עוד היום ולהבטיח לעצמכם את שירותי ההובלה הכי איכותיים בעיר הגדולה. צוות המובילים המוביל שלנו ממתין גם לכם…

דילוג לתוכן