מנוף להעברת דירה דרום

מנוף להעברת דירה בדרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


מזל טוב! מצאתם את הדירה בה אתם מעוניינים. כעת, כל שנותר הוא לארוז את כל תכולת הבית..ולהזמין חברת הובלות. אך רגע..האריזה לוקחת זמן שאין לכם ואין לכם מושג כיצד המובילים יעבירו את הפסנתר הכבד ואת הויטרינה הארוכה והכבדה שהשאירה לכם סבתא פלורה? לחברת ההובלה שלנו יש פתרון אמין, קצר ויעיל עבורכם: מנוף להעברת דירה בדרום. על מה אנחנו מדברים וכיצד שירות זה יכול להתאים גם לכם? התחילו לקרוא!

אריזה ותכולה כבדה
הדבר הראשון הוא שלב האריזה. באם בעבר הלא רחוק אנשים היו צריכים לקחת יום או יומיים חופש מהעבודה, לכתת את רגליהם עד שמצאו ארגזים מתאימים ולקנות ציוד כמו לורדים, סלוטייפ מיוחד, נייר אריזה ונייר מיוחד לחפצים שבירים, כיום רוב האנשים מעדיפים לשכור שירותי אריזה להעברת בתים. כאן מדובר על שירות אותו מספקת חברת הובלה (בדרך כלל שיתוף פעולה בין חברת הובלות לבין חברת אריזה), בו מגיע אל ביתכם צוות מומחים בתחום האריזה ותוך מספר שעות כל הבית ארוז למשעי בקופסאות מסודרות עליהן מתנוסס באופן בולט השם של החדר או השם של סוג הכלים המאוחסנים בקפידה בקרטון. אך מה קורה לגבי אותם חפצים אותם לא ניתן לארוז או להכניס למעלית? חפצים מאסיביים בעלי משקל ונפח גדולים? כאן נכנס לתמונה אותו מנוף להעברת דירה בדרום. מנוף שמיועד עם במת הרמה המתאימים לעומס של עד כשלוש מאות ק"ג.



מנוף להעברת תכולת דירה
עד כה רשמנו בפניכם אודות שימוש באותו מנוף להעברת דירה בדרום במקרים של העברת תכולה כבדה או בעלת נפח גדול, כמו למשל פסנתר, ויטרינה, ארונות גדולים ועוד. אם עד היום אנשים נהגו להשתמש במנוף רק לגבי אותם דברים כבדים, כיום קם לו "טרנד הובלות חדש" שבו אנשים משתמשים במנוף להעברת כל תכולת הדירה, פעולה יעילה ביותר באם מתגוררים בקומה גבוהה ומעוניינים לחסוך בזמנים ובנזק שיכול להיגרם לציוד. בנוסף, באם חשבתם שאנשים עושים שימוש במנוף רק כאשר מדובר בדירה בקומה גבוהה, חשוב לדעת שגם בעלי דירות שאינן ממוקמות בגובה ניכר, מזמינים את השירות וזאת משום שמנוף הרמה הוא הפתרון האידיאלי לדירות אליהן אין גישה נוחה.

כל היתרונות במנוף אחד
אז אם גם אתם מעוניינים לשכור מחברת הובלות שירותי מנוף להעברת דירה בדרום ואתם מעוניינים לקרוא בשנית אל כל היתרונות של שירות. התחילו לקרוא:

  • גישה לכל מקום – מנוף הינו בעל גישה לכל דירה, כולל דירות אליהן הגישה מסורבלת/מורכבת.
  • משקל כבד – הובלת מנוף אידיאלית להעברת חפצים כבדים ללא גרימת נזק לבניין או לחפץ.
  • נפח גדול – אידיאלי לחפצים בעלי נפח גדול.
  • הובלה קצרה – שימוש בשירותי מנוף להעברת דירה בדרום יקצר את זמני ההובלה באופן משמעותי.



לסיכום, מעוניינים להעביר את תכולת הדירה שלכם במהירות, ביעילות, ללא גרימת נזקים וללא רעשים מיותרים בחדר המדרגות? מנוף להעברת דירה הוא הפתרון בשבילכם. חברת ההובלה שלנו תשמח לשלוח אליכם נציג שיבצע את הבדיקות הנדרשות ויציע לכם את המנוף המתאים ביותר. מנוף ההרמה שלנו פועל על פי תו תקן איכות ותו תקן בטיחות, אנו מספקים ביטוח ומפעילי המנוף יכולים להציג בפניכם ביטוחים ורישיון הפעלה בתוקף.

מעוניינים? השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג להעברת תכולת הדירה שלכם בבטיחות ובמהירות.

דילוג לתוכן