מנוף לקומה גבוהה דרום

מנוף לקומה גבוהה בדרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


אם גם אתם מתגוררים בבניין ללא מעלית או בבניין רב קומות בו יש מעלית קטנה וצפופה ואינכם מצליחים להבין כיצד המובילים יצליחו להכניס את המיטה שלכם ואת השידה הגדולה של הסלון לתוך המעלית, הגיע הזמן להתחיל ולהכיר את עולם ההובלות של 2018. עולם הכולל אפשרות של העברת תכולת הדירה שלכם באמצעות שירותי מנוף לקומה גבוהה בדרום ובערים נוספת בארץ. על מה מדובר? הכל בכתבה זאת!

העבר לעומת ההווה – הובלות מנוף
בעבר הלא רחוק אנשים שהתגוררו בקומה גבוהה היו צריכים לשלם למובילים אקסטרה כסף על הנכונות שלהם להוריד את תכולת הדירה למשאית ההובלה או להעלות את החפצים לדירה בקומה הגבוהה. שכן, המובילים היו צריכים לעלות ולרדות פעמים רבות במעלית ולהוריד חפצים כבדים במדרגות וזאת משום שאלו לא הצליחו להיכנס למעלית מפאת גודלם ו/או משקלם.
התוצאה הייתה בהתאם. העלות של ההובלה הייתה גבוהה למדי ופעמים רבות נגרמו נזקים לחפצים השונים. נכון לשנת 2018, תמונת המצב שונה לחלוטין וזאת תודות לשירותי מנוף לקומה גבוהה בדרום. אם עד היום, אנשים רבים ויתרו על חלק מהרהיטים שלהם וזאת משום הקושי להוביל אותם מהדירה למען החדש והעלויות הגבוהות של המובילים, כיום לא עוד. מהם שירותי מנוף לקומות גבוהות? ומהי העלות של שירות זה?



מהם שירותי מנוף?
שירותי מנוף לקומה גבוהה הוא שירות שכולל מנוף הרמה מתקדם. מנוף חשמלי זה ערוך להגיע לגבהים משמעותיים, כך שאין זה משנה אם מדובר על קומה שלישית או קומה עשירית. למרות זאת תמיד חשוב לספק לנו, חברת ההובלה שלכם את מספר הקומה ממנה נוריד את החפצים והקומה אליה נעלה את החפצים וזאת על מנת שנבחר את המנוף המתאים ביותר. נכון להיום יש סוגים שונים של מנופי הרמה ובעלי כושר העמסה שונה. הובלה עם מנוף לקומה גבוהה בדרום היא אחת מטכניקות ההובלה השימושיות ביותר וזאת משום שהיא חוסכת זמן והתעסקות ידנית מפרכת עם הציוד.
כאן, כל שאתם צריכים לעשות הוא לסיים לארוז. לרכז את הציוד באופן שיאפשר לעלות אותו באופן בטיחותי אל כף המנוף. לאחר מכן, הצוות המומחה של חברת ההובלה יבדוק את השטח ויקבל החלטה לגבי הדרך הטובה ביותר להכניס את הזרוע של המנוף והאם כדאי להשתמש בבמת הרמה או שמא עדיף להשתמש בעגורן. חשוב לדעת שעבודה זו היא עבודה שנעשית אך ורק על ידי חברת הובלה בעלת ניסיון בתחום זה. אותה חברה חייבת להיות בעלת רישיון להפעלה של שירותי מנוף וביטוחים מתאימים. כמו כן, החברה אחראית על כך שמפעיל המנוף יהיה בעל מקצוע שעבר את ההכשרה המתאימה להפעלת מנוף לקומות גבוהות ומחזיק ברישיון תקף לביצוע פעולה זו.

חברת הובלה או חברת מנופים?
אנשים רבים אינם יודעים באם הם צריכים לפנות אל חברת ההובלה או חברת מנופים למטרת השכרת מנוף לקומה גבוהה בדרום או בכל עיר אחרת בישראל. התשובה היא שההתקשרות של הלקוח צריכה להיות עם חברת הובלה שמספקת גם אפשרות של שירות מנוף לקומות גבוהות. חברת ההובלה היא זאת שתקבע מהו סוג המנוף הנדרש למשימה וזאת בהתאמה למשקל ולהיקף הפיזי של הפריטים אותם המנוף יצטרך להרים (או להוריד). חברת ההובלה שלנו תמיד מוכנה לכל סוג הובלה ולכל צורך והובלה עם מנוף היא חלק בלתי נפרד מהשירותים שלנו ללקוחותינו.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן