ארבעה פריטים מורכבים להובלה יותר ממה שחשבתם

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246

מובילים מיומנים בעלי ניסיון רב, מודעים לעובדה שיש כמה פריטים שההובלה שלהם היא מורכבת ומסובכת. לאורך השנים הם פיתחו טכניקות מיוחדות שעוזרות להם להתגבר על הבעיה ולצלוח גם העברות של דירות הכוללות את הפריטים הללו.

נציג חברת הובלות רואה את התכולה בכל דירה טרם תיאום ההובלה כך שהוא מודע לעובדה ומכין את הציוד שלהם לכל תרחיש אפשרי.

פסנתר רגיל ופסנתר כנף

פסנתר הוא פריט בעל ערך רב הן כספי והן סנטימנטלי. רבים מהפסנתרים הם רחבים ואינם נכנסים למעלית בבתים רבי קומות. יש גם פסנתרים המיועדים לדירות בבניינים שבהם אין כלל מעלית כך שבכל מקרה זו בעיה לוגיסטית סבוכה.

אם אין מעלית, אין ברירה אלא להעלות את הפסנתר בזהירות עצומה, על ידי כמה סבלים חסונים תוך מתן תשומת לב מרובה לסיבובים כשעולים מגרם מדרגות זה לזה. העלאת הפסנתר נעשית באיטיות עד שמגיעים לקומה הרצויה.

אם קיימת מעלית, בודקים אם הפסנתר נכנס כולו פנימה. לעיתים קרובות, הפסנתר נכנס אך אין מקום לסבלים, לכן מעלים את הפסנתר לקומה הרצויה ושם ממתינים הסבלים ומכניסים אותו לדירה. יש מקרים רבים שההפרש הוא בסנטימטרים בודדים בגודלו של הפסנתר שמפרידים בין אופציית המעלית למדרגות. אחת האפשרויות היא לפרק את אחד מחלקי העץ הארוכים שעוטפים את הפסנתר. פעולה זו מקצרת את אורכו של הפסנתר וכך מצליחים להכניס אותו למעלית. לאחר הכנסת הפסנתר לדירה, מרכיבים שוב את החלק שהוצא.

ריהוט גדול כמו מיטה זוגית גדולה או ספה

פריטי ריהוט שהם גדולים מהסטנדרט כמו ספות ארוכות, מיטות זוגיות המגיעים ביחידה אחת או כורסאות כבדות במיוחד יוצרים בעיה בהורדת הפריטים הללו למטה והעלאתם לאחר מכן לקומות העליונות. הפריטים הללו אינם נכנסים למעלית וקשה מאד להעלותם במדרגות בגלל משקלם הכבד ונפחם הגבוה.

הפתרון הוא לבצע חלק מההובלה באמצעות מנוף. כך מניחים את הפריטים הללו על הרמפה ואפשר להעבירם ממקום למקום. לא כל הלקוחות מעוניינים להוסיף עלויות למחיר ההובלה אך במקרים חריגים כאלו אין ברירה ומסבירים ללקוחות שהדרך היחידה לביצוע ההעברה היא בדרך זו כדי שהציוד לא ייפגם.

טלוויזיות גדולות במיוחד

בבתים רבים קיימים מסכי טלוויזיה ענקים בסביבות 80 אינטש ואף גדולים יותר. מדובר בפריט יקר כספית וגם חשוב ללקוחות. יש לעטוף את המסך באופן יוצא דופן תוך שמירה על כל גודלו של המסך שלא ייפגם או יישבר. העטיפה נעשית בכמה שכבות של ניילוני פצפץ בשתי וערב. העדיפות היא להוריד את המסך הגדול בזהירות על גבי הרמפה כיוון שלא תמיד הפריט נכנס למעלית לאורך או לרוחב.

ארונות גבוהים הכוללים דלתות זכוכית נעות

פירוק הארונות הללו זו מלאכת מחשבת. יש לרשום באופן מדויק את סדר ההרכבה כדי להצליח להרכיב בחזרה.

דלתות הזכוכית הן כבדות מאד כך שקשה מאד להרים אותן ובעת ההתקנה חייב להיות איזון במשקלם כדי להתקין אותם כיאות. חוסר איזון במשקל עלול ליצור בעיה ואף לגרום לכך שהדלת תיפול ותתנפץ.

דילוג לתוכן