הובלת אקווריום דרום

הובלת אקווריום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


בענף ההובלות הישראלי והעולמי, נחשבים מספר תתי תחומים כמאתגרים יותר מכל השאר. אחד מאלו הוא תחום הובלת האקווריומים, אשר חברות הובלה מעטות מעדיפות לכלול בשירותיהן, שירות זה. אם גם ברשותכם אקווריום שיקר ללבכם (לפחות כמו הדגים השוחים בו), הישארו וגלו כיצד ניתן להוביל את המוצר הרגיש הזה באופן מקצועי ובטוח.

הובלה של אקווריום – מומחיות ספציפית
ראשית כל, חשוב להבין: הובלת אקווריום הנה תחום התמחות ספציפי, הדורש ידע, ניסיון, כלים והבנה מצד החברה המבצעת. בדיוק כפי שבתיק גירושין הייתם שוכרים את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום זה ולא עורך דין מהתחום הפלילי או המסחרי, כך גם המצה עם הובלת ביתם של הדגים שלכם. אז אל תתפשרו על חברה שלא מדגישה בריש גלי – אנחנו יודעים להוביל אקווריום ועושים זאת באהבה ומסירות.



האתגרים שבהובלת אקווריום
כשהכיסא הרטרו של סבא נשרט במהלך הובלה, זה לא נעים, אך גם לא ממש נורא. נזק לדפנות אקווריום, מאידך, עלול לגרום לקטסטרופה של ממש. זהו, אפוא, האתגר הגדול ביותר בהובלה שכזו. תשומת הלב צריכה להיות מרבית, ומשנה הזהירות – בשיאו.
ישנם כלי אריזה והובלה ייחודיים לאקווריום, שחובה על חברת ההובלות להשתמש בהם על מנת לאבטח באופן מלא את ההעברה. דרשו זאת ואל תתפשרו בעניין! כמובן שעל אתגר זה עשויים להתווסף אתגרים לא-פשוטים נוספים, בראשם היעדר מעלית / אי יכולת כניסה למעלית, צורך בשימוש במנוף, משקל וגודל חריגים ועוד.

שלבי הובלת אקווריום
הובלת אקווריום מתחילה עם הוצאת הדגים מביתם הרטוב ואחסונם במקום מבטחים. שימו לב לכך שהמקום החדש יבטיח את שרידותם למשך שעות ההובלה! בשלב השני תוצא הדקורציה של האקווריום ממקומה והמים ירוקנו. הציוד הנלווה, לרבות משאבת המים והמסננים, יארזו ויבוצעו הכנות אחרונות לקראת הובלתו של האקווריום.
ההובלה מתבצעת באופן ידני או באמצעות מנוף. כמובן שאם מתאפשרת הובלה ידנית, היא עדיפה. היא נחשבת בטוחה יותר ולעיתים גם זולה יותר. אם זאת, במקרים רבים, אין כל אפשרות לבצע את הובלת האקווריום באופן זה. בשלב השלישי יוכנס האקווריום בחזרה למקומו שבמקום משכנו החדש, יורכבו החלקים שיוצאו, תיערך בדיקה שהם עובדים באופן תקין והדגים ישובו למים אותם הם כל כך אוהבים…

חוזה, אחריות ומחירים
חשוב לאגד את כל נושא הובלת האקווריום באמצעות חוזה מסודר, אשר הופך כל אבן מכל בחינה וכל אפשרות. קראו היטב את פרטי החוזה המוצעים לכם, ואל תתנו את הסכמתם באופן אוטומטי. חשוב לשים לב במיוחד לכל נושא האחריות במקרה של נזקים. ודאו לפני תחילת ההעברה שאין סדקים, שיפשופים או חתכים בזגוגיות האקווריום. בדקו בדיוק מה גובה הפיצוי במקרה של נזק, האם בכל מצב ומקרה ישולמו הפיצויים, באיזה אופן, מתי וכו'.
לגבי מחירי הובלת אקווריום, הדבר תלוי בפרמטרים רבים אשר יכולים לשנות את מחיר העבודה שמאות ואף אלפי שקלים. בכל אופן, מוטב לא להפוך את שיקול העלויות לשיקול המרכזי ואף היחיד. בטח כבר למדתם בחיים, שלפעמים על זול משלמים ביוקר.
מעוניינים שנעביר את האקווריום שבביתכם וחפצים רגישים נוספים? אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. מעבר קל ובטוח!

דילוג לתוכן