הובלת מקרר דרום

הובלת מקרר בדרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


קניתם מקרר חדש וכעת אתם מחפשים מישהו שיוביל את המקרר עד ביתכם? עוברים דירה ולא יודעים איך תעבירו את המקרר לדירה החדשה? מנסים לחשוב האם אתם מכירים מישהו מספיק גדול וחזק שיעזור לכם להוריד את המקרר במעלית, להעמיס אותו במסחרית ולהביא אותו את היעד המבוקש? הגיע הזמן להפסיק!
הדברים השתנו וכיום אינכם צריכים להוביל את המקרר בעצמכם ואינכם צריכים לבצע סינון של מובילים על פי מימדים פיזיים..הדבר היחיד אותו אתם צריכים הוא את חברת ההובלות שלנו שמבטיחה לכם הובלת מקרר בדרום ישירות עד הדירה. מעוניינים לדעת אודות כל אותם דברים שחשוב לגבי הובלת מקררים? התחילו לקרוא!



המקרר שלכם – חשוב לדעת
אחד המכשירים החשמליים החשובים ביותר בבית הישראלי הוא המקרר. במדינה בה הטמפרטורות עולות מדי שנה,המקרר הוא אותו מכשיר שמבטיח שמירה על טריות על ידי קירור וכן קירור של משקאות ומזונות שונים. באם גם אתם מתכננים מעבר דירה ואינכם יודעים מה לעשות עם המקרר, בוודאי תשמחו לקרוא את הטיפים הבאים לפני מעבר הדירה:

  • פינוי התכולה – שירות הובלת מקרר בדרום כולל הובלה של מקרר ריק. מסיבה זאת חשוב לדאוג לפנות את התכולה של המקרר יום לפני ההובלה שלו. באם תמיד רציתם לאכול במסעדה, אך לא עשיתם זאת מטעמי חסכון, כעת זה הזמן המתאים.
  • פירוק המקרר – ההמלצה היא לפרק את החלקים הניידים של המקרר וזאת על מנת שלא יטולטלו או יחטפו מכות במהלך ההובלה. יום לפני ההובלה, פרקו את מגשי הביצים, מגשי הקרח, המגירות והמדפים.
  • ניקוי המקרר – יש לקחת בחשבון שביום בו בו תתבצע העברת המקרר חשוב שהמקרר יהיה מופשר וכדאי שיהיה נקי. ההמלצה היא להתחיל בתהליך ההפשרה יומיים לפני ההובלה ובאם אתם מנקים את המקרר על ידי מטלית הספוגה בסבון ומים, תמיד יש להקפיד על ייבוש המקרר באופן קפדני.
  • הכנת מקרר לקראת ההובלה – חשוב להקפיד על סגירת דלתות המקרר ולארוז בנפרד את כל אותם אביזרים נלווים שפירקתם קודם לכן.



הובלת מקרר – סוג ההובלה הרצוי
נכון להיום יש שתי אפשרויות בכל הקשור אל הובלת מקרר בדרום. האפשרות הראשונה היא לפנות אל חברת ההובלות שלנו ולבקש הצעת מחיר בעבור הובלה קטנה של פריט אחד. כאן אנו נספק לכם מוביל בעל ניסיון בהובלת מקררים שיהיה אחראי על הורדת המקרר באופן בטיחותי אל כלי הרכב והעלאת המקרר אל הדירה החדשה.
אפשרות שנייה היא הובלה משולבת. כאן המובילים המנוסים שלנו יעלו את המקרר על משאית הובלה הכוללת תכולה של מספר לקוחות ויורידו את המקרר במען החדש, לאחר שהם יורידו את תכולתם של הלקוחות האחרים. האפשרות השלישית היא הובלה קטנה עם מנוף. כאן, נוריד את המקרר עם מנוף היישר אל רכב ההובלה ונעלה את המקרר לדירה החדשה באמצעות במת ההרמה של המנוף. הובלה מהירה בה מובטח מזעור הסיכויים לנזקים.
כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להחליט אודות סוג ההובלה הרצוי לכם ולאחר מכן להשאיר לחברת ההובלות שלנו את הפרטים שלכם וזאת על מנת שנוכל לחזור אליכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר של הובלת מקרר ליעד הנכסף.

דילוג לתוכן