הובלת טלויזיה דרום

הובלת טלוויזיה דרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


מעוניינים להעביר את הטלוויזיה החדשה שקניתם אבל לא בטוחים כיצד ניתן לבצע את ההובלה שלה באופן הבטוח ביותר? כל מה שצריך לדעת אודות שירותי הובלת טלוויזיות בכל גודל בשורות שלפניכם.
השירות להובלת טלוויזיות ברחבי דרום מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להוביל בבטחה את הטלוויזיה אותה הוא רכש/קיבל. שירות זה מיושם על ידינו במסגרת שירותי הובלות קטנות בדרום והוא מותאם לכל היבטי ההובלה ולכל סוגי הטלוויזיות –בכל גודל!
שירות הובלת טלוויזיה דרום הינו שירות מקצועי המיושם באמצעות מארזים מיוחדים באמצעותם אנו אורזים על הטלוויזיה במהלך הובלתה מנקודה אחת לשנייה ברחבי דרום. מארזים אלו כוללים בין היתר: קופסאות אחסון מקרטון בהם משולבים פתיתי קלקר להגנה על מסך הטלוויזיה ומרכיביה, קופסאות עץ מרופדות וציוד נוסף המסייע לנו להוביל בבטחה ובזהירות הנדרשת את מסך הטלוויזיה שלכם.



הובלת טלוויזיות בדרום- למי מיועד השירות?
הובלת טלוויזיה דרום הינו שירות מקצועי המיושם על ידינו לאורך כל ימות השנה והוא מיועד בין היתר לצרכים הבאים:

  • בכל אותם מקרים בהם רכשתם טלוויזיה ואתם נדרשים להוביל אותה מנקודת המכירה ו/או השירות לביתכם או משרדכם.
  • בכל אותם מקרים בהם חבר/בן משפחה/מכר קרוב מוסר לכם את הטלוויזיה העומדת לרשותנו ואתם נדרשים להוביל אותה מביתו לביתכם.
  • בכל אותם מקרים בהם אתם מעוניינים לפנות טלוויזיה ישנה המוצבת בביתכם/משרדכם ואתם זקוקים לשירותי פינוי והובלה בהתאם להוראות תקנות העזר העירונית בכל הנוגע להשלכת פסולת אלקטרונית בדרום.
  • בכל אותם מקרים בהם אתם מעוניינים להוביל טלוויזיות לצרכי קיומו של אירוע חוץ –פנים בנקודה מסוימת (במקרים אלו שירותי ההובלה שלנו כוללים גם את הובלת הטלוויזיה למקום האירוע וגם השבת הטלוויזיה לנקודה ממנה היא נלקחה עם סיום האירוע).



הובלת טלוויזיות בדרום –כמה זה עולה?
עלות השירות למטרות הובלת טלוויזיה דרום תיקבע בהתאם לסוג הטלוויזיה וגודלה, המרחק הגיאוגרפי בין נקודות ההובלה ומורכבות שינוע הטלוויזיה.

הובלת מערכות קולנוע ביתיות ומסכי צפייה גדולים במיוחד
כחברת הובלת מקצועית ומנוסה אנחנו מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות בכל הנוגע להובלת מוצרי חשמל, מערכות מחשב ומסכי צפייה בכל גודל אפשרי. פתרונות השירות המקצועי שלנו מאפשרים גם לכם ליהנות מהליכי הובלה של מערכות קולנוע ביתיות, הובלת מקרנים ומערכות צפייה מורכבות, הובלת טלוויזיות ענק ועוד.
בדומה לכל שירות הובלה אחר המתקיים על ידינו ברחבי דרום, גם השירות למטרות הובלת טלוויזיה דרום מיושם במסגרת תכנון קפדני של מסלול הנסיעה וזאת בהתאם לשעות העומס בכבישי העיר בשעת ההובלה הנדרשת על ידכם.
השירות המקצועי שלנו להובלת טלוויזיות בדרום מיועד גם לסקטור הפרטי וגם לסקטור המוסדי-עסקי במסגרתו אנו נדרשים לא אחת להוביל כמות גדולה של מסכי צפייה ומסכי מחשב מנקודה אחת לשנייה ברחבי דרום.
במידה וגם אתם נדרשים להוביל טלוויזיה מכל סוג ובכל גודל ברחבי דרום ואם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירות מקצועי ומהיר למטרות הובלת טלוויזיה דרום אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני, לפרט באוזנינו את סוג הטלוויזיה ומטרות ההובלה ולהבטיח לעצמכם הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת לצרכי הובלת הטלוויזיה על הצד המקצועי, המהיר והבטיחותי ביותר.

דילוג לתוכן