הובלת ספות דרום

הובלת ספות דרום

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


נדרשים להוביל ספה כזו או אחרת מנקודה אחת לשנייה בדרום? זה הזמן לדעת הכול על שירותי ההובלה המקצועיים שלנו המאפשרים לכם ליהנות גם מפתרונות הובלה למטרות הובלת ספות ברחבי דרום.
הובלת ספות דרום הינו שירות מקצועי נוסף המוצע על ידינו. שירות זה מיושם על ידינו לאורך כל ימות השנה ובכל רחבי העיר והוא מאפשר לכם לפנות, לשנע או להוביל ספות מכל סוג ובכל גודל מכל נקודה ולכל נקודה בדרום.
בין יתר סוגי הספות אותם אנו מפנים תוכלו למצוא: ספות נוער (ספפה), ספות מיטה נפתחת, ספות עור, ספות בד, ספות ישיבה המרכיבות מערכות ישיבה שלמות (2+3 חלקים ויותר), ספות פינתיות בכל גודל, ספות אירוח בגדלים שונים ועוד מגוון רחב של ספות שהובלתן מתבצעת על ידינו בהתאם לסוג וגודל הספה.



הובלת ספות בדרום- למי מיועד השירות?

  • לאלו מבינכם הרוכשים ספה ומעוניינים להוביל אותה מנקודת הרכישה לביתכם או משרדכם
  • לכל אילו מביניכם המצויים בהליכי מעבר דירה במסגרתו הם נדרשים להוביל פריטי תכולה בודדים או מצומצם הכוללים בתוכם גם ספות ישיבה.
  • לכל אילו מביניכם הפותחים עסק חדש ומעוניינים להוביל אליו ספות ישיבה ואירוח מכל סוג ובכל גודל
  • לכל אילו מביניכם המעוניינים לפנות ספות ישיבה ואירוח ישנות משטח הדירה, המשרד או בית העסק-במקרים אלו אנו נוביל את הספות הישנות לאתרי פסולת ומחזור



הובלת ספות בדרום- כיצד?
הובלת ספות דרום הינו שירות מקצועי המיושם על ידינו באמצעות מערכות ציוד הובלה מתקדמות וצוותי הובלה מנוסים ומיומנים המגיעים אל הנקודה בה נמצאת הספה ומעמידים לרשותכם את פתרונות ההובלה הטובים ביותר בהתאם לסוג וגודל הספה. בין יתר הפעולות אותן אנו מקיימים לצורך הובלת ספות ברחבי דרום תוכלו למצוא:

  • פירוק מקצועי של מושבי הספה ומרכיביה במידת האפשר.
  • אריזה של מושבי הספה ומרכיבי חלקיה.
  • שינוע והובלת הספה אל נקודת היעד בה מעוניינים.
  • הרכבת הספה מחדש בנקודת היעד.



כמו כן, השירות מיושם במקרים מסוימים באמצעות מנופי זרוע ומנגנוני הרמה נוספים וזאת למקרים בהם הובלת הספה מתבצעת מדירות, משרדים ובתי עסק הממוקמים בקומות הגבוהות או במבנים בהם המרווח בגרם המדרגות או המעלית איננו מאפשר את נשיאת הספה באופן ידני.
כחברת הובלות המכירה את דרום רבתי על כל כבישיה, שביליה ודרכיה, אנחנו מקפידים לתכנן את מסלול הנסיעה האופטימאלי לצרכי הובלת ספות דרום. התכנון המקדים שלנו מאפשר לנו להשלים את מלאכת ההובלה על הצד המהיר, הבטוח והנוח ביותר ולכם הוא מאפשר ליהנות משירותי הובלה מקצועיים ואיכותיים לאורך כל הדרך. הובלת ספות ברחבי דרום מיושמים על ידינו לאורך כל ימות השנה, כאשר בכל פעולת הובלה (בכל עונה ובכל יום מחדש) אנו דואגים לארוז בצורה המטיבה ביותר את הספה בהתאם לתנאי מזג האוויר.
צריכים להוביל ספה מנקודה אחת לשנייה בדרום? אנחנו כאן בשבילכם. צרו איתנו קשר טלפוני עוד היום והבטיחו לעצמכם שירות מקצועי למטרות הובלת ספות דרום על הצד הנוח, הבטוח והמהיר ביותר. לפרטים נוספים חייגו עכשיו.

דילוג לתוכן