הובלות קטנות בגדרה

הובלות קטנות גדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


נדרשים להובלה קטנה ברחבי העיר הגדולה? מחפשים אחר שירותי הובלות קטנות גדרה? רוצים לדעת מה כולל השירות ולמי הוא מיועד? הגעתם ליעד! בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לכם אודות שירותי הובלות קטנות בעיר גדרה.

הובלות קטנות –שירות גדול!
שירות הובלות קטנות גדרה הינו שירות מקצועי המיועד למטרות הובלה ושינוע של פריטי תכולה קלי משקל או בהיקפים קטנים מנקודה אחת בעיר לנקודה אחרת. שירות זה מיועד בין היתר למטרות הובלה כגון: הובלת פריטי ריהוט ומוצרי חשמל מנקודת המכירה לבית הלקוח/משרד, הובלת ציוד אישי (קלסרים, בגדים וכדומה) בעת מעבר בין דירות או משרדים, הובלת ציוד יקר ערך ממקום למקום (יקר הן בשוויו הכספי והן בהיבט הסנטימנטאלי לציוד), הובלת ארגזי מסמכים ממשרד למשרד, הובלת חפצים וכלי בית שונים מדירת מגורים אחת לשנייה ושירותי הובלה נוספים המיועדים למטרות הובלה של פריטי תכולה בודדים ו/או פריטי תכולה קלי משקל.



למי מיועד השירות?
שירות הובלות קטנות מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להבטיח לעצמו שירות הובלה מקצועי, מהיר ובטיחותי לכל אחד מצרכי ההובלה המופיעים לעיל. השירות מיושם באמצעות משאיות ורכבי הובלה ו/או באמצעות קטנועים וזאת בהתאם לסוג ואופי הציוד אותו אתם נדרשים להוביל.

האם שירותי ההובלה כוללים גם שירותי אריזה?
בהחלט. במידת הצורך, עומד לרשותכם גם שירות אריזה מקדים המיועד למטרות אריזת הציוד אותו תרצו להוביל מנקודה אחת לשנייה ברחבי גדרה. שירותי האריזה מיושמים באמצעות מוצרי אריזה איכותיים המותאמים לאופי וסוג המוצרים הקטנים אותם תרצו להוביל ובהתאם לגודל המוצר ומשקלו.

תוך כמה זמן המוצר מגיע ליעדו?
שירות הובלות קטנות גדרה הינו שירות יעיל ומהיר המאפשר לכם ליהנות מהובלה בטוחה ומהירה אל היעד. ברוב המקרים, השירות מיועד למטרות הובלה מהיום להיום, כלומר, תוך מספר שעות מרגע הזמנת השירות תוכלו למצוא את הפריט/ציוד המובל ביעד הסופי הנדרש לכם.

הובלות קטנות- עלויות
עלות ההובלה במסגרת שירותי הובלות קטנות בעיר הגדולה נקבעת בין היתר בהתאם למספר הפריטים אותם תבקשו להוביל מנקודה אחת לשנייה בגדרה, בהתאם לאופי וסוג הפריט, לרבות, גודלו ומשקלו ובהתאם למורכבות פינוי המוצר והובלתו לנקודת היעד (מיקום הדירה/משרד ביחס למבנה, מעבר הפריט בפתחי הכניסה וכדומה).

הובלה קטנה עם מנוף
במקרים מסוימים השירות מתבצע בעזרת מנוף זרוע וזאת לצרכי פינוי והובלת פריטי תכולה מקומות גבוהות ו/או פריטים אשר אינם יכולים לעבור במפתחי הכניסה/יציאה מהמקום בו הם נמצאים או במקום אליו הם עתידים להגיע. אם בעבר, אנשים העדיפו לוותר על רהיט זה או אחר ולהשאיר אותו בדירה הישנה וזאת משום העלות הגבוהה של הובלה קטנה עם מנוף, כיום חלה הוזלה משמעותית בעלויות וכיוון שרוב הדירות ממוקמות בבניינים רבי קומות, גם אנשים שמעוניינים לבצע הובלה של פריט אחד (פסנתר, הויטרינה של סבתא, ארון הקיר המעוצב שקניתם בעמל רב ועוד), מסתייעים בשירותי של חברת הובלה שמציעה שירות הובלה קטנה עם מנוף.

לסיכום, מעוניינים להעביר פריט בודד או מספר פריטים לדירה החדשה בלי "לקרוע את הכיס"? חברת ההובלות שלנו ממתינה שתשאירו את הפרטים שלכם וזאת על מנת לחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית.

דילוג לתוכן