הובלת משרדים בגדרה

הובלת משרדים גדרה

צריך/ה הובלה? אין בעיה! נא למלא פרטים וניצור קשר ממש בהקדם!

או לחייג: 053-9426246


עוברים משרד? מחפשים אחר שירותי הובלה מקצועיים למטרות הובלת משרדים ברחבי גדרה? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות שירות לאורך כל שלבי ההובלה.
גדרה, בירת העסקים של ישראל והמטרופולין הגדול ביותר במדינה, מאכלסת בשטחה את הכמות הגדולה ביותר של משרדי עסקים בכל תחומי המסחר, השירות והתעשייה. מדי שנה, אנו מקיימים עשרות הליכי מעבר בין משרדים לקהל לקוחותינו, כאשר הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות אותן רכשנו לאורך השנים יכול להבטיח גם לכם את שירותי ההובלה המקצועיים והאיכותיים ביותר למטרות הובלת משרדים גדרה.

שירותי ההובלה – מה הם כוללים?
שירותי הובלת משרדים גדרה המוצעים על ידינו כוללים תכנון קפדני ולפרטי פרטים של כל שלבי המעבר המשלבים בתוכם בין היתר: אריזת ציוד משרדי במשרד הנוכחי, פירוק מערכות מחשוב ומערכות ריהוט משרדי במשרד הקיים והרכבתם בשטח המשרד החדש, ביצוע פעולות פינוי לפריטי תכולה אותם לא תרצו להעביר אתכם מהמשרד הישן למשרד החדש ועוד מגוון רחב של שירותי הובלה המותאמים לצרכי בעל העסק או המשרד.



מובילים משרדים ביצירתיות – חשיבה מחוץ לקופסא!
כחברת הובלות המתמחה במתן שירותי הובלת משרדים בכל רחבי הארץ, אנחנו מודעים היטב לצרכי ההובלה המיוחדים הנלווים לכל פעולת הובלה נדרשת של משרדים ברחבי גדרה. פתרונות השירות המוצעים על ידינו לצרכי הובלת משרדים גדרה כוללים בין היתר: פתרונות אריזה המותאמים לאופי וסוג פריטי התכולה המיועדים למעבר, שירות ייעודי להובלת כספות בהן מוחזקים מסמכים ומידע רגיש ומסווג אודות פעילותו העסקית של המשרד, שירותי אריזה והובלה גם מחוץ לשעות העבודה השגרתיות (שירות זה מיועד לצרכי הובלת משרדים מחוץ לשעות העבודה של המשרד-וכל זאת על מנת שלא להפריע לפעילות העסקית שלכם) ועוד מגוון רחב של שירותים המותאמים לצרכי בעל עסק ומזמיני השירות.

הובלת משרדים בגדרה- למי מיועד השירות?
השירות להובלת משרדים ברחבי גדרה המוצע על ידינו מיועד בין היתר לבעלי משרדים בגדרה העומדים לקראת הליכי מעבר בין משרדים, לבעלי עסקים המעוניינים להוביל את הפעילות העסקית שלהם מחוץ לגדרה לאחד ממגדלי המשרדים ברחבי העיר, לבעלי חנויות ועסקים המעוניינים להוביל פריטי תכולה וציוד לצורך הקמת סניף או נקודת מכירה נוספת או חדשה בגדרה ועוד. השירות המקצועי שלנו לצרכי הובלת משרדים גדרה מיועד גם לסקטור העסקי וגם לסקטור המוסדי המורכב בין היתר ממשרדים ממשלתיים ומשרדי עירייה, מרכזים קהילתיים ומתנ"סים בגדרה ועוד.

הובלת משרדים בגובה!
פתרונות השירות ההיקפיים שלנו למטרות הובלת משרדים גדרה כוללים גם פתרון ייעודי להובלת משרדים הממוקמים בקומות העליונות של מגדלי משרדים בגדרה. שירות זה מיושם על ידינו בסיוע מנופאים מוסמכים ומנוסים המחזיקים ברישיון מיוחד לצורך ביצוע עבודות ההובלה בגבוה. כמו כן, שירותי ההובלה בעזרת מנוף מיועדים בין היתר לצרכי הובלת פריטי תכולה כבדי משקל כגון: מכונות ייצור, מערכות ריהוט גדולות במיוחד, מערכות מחשוב גדולות וכל ציוד משרדי אחר אותו לא ניתן להוביל באמצעים רגילים. לרשותנו, מגוון רחב של מנגנוני הרמה וליפטים המשתלבים במערכות הציוד ההיקפי שלנו למטרות השלמת הליך ההובלה על הצד המהיר, המקצועי והבטיחותי ביותר.

דילוג לתוכן